تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):تلاوت کننده سوره حدید و واقعه و الرحمن در آسمانها و زمین اهل بهشت خوانده می شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815391594




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از سرگیری فعالیت فرودگاه حلب


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: از سرگیری فعالیت فرودگاه حلب


از سرگیری پروازها در فرودگاه بین المللی حلب که پس از حدود یکسال محاصره آن توسط گروههای تروریستی فعالیت خود را از سرگرفته است یک پیروزی دیگر برای ارتش سوریه است.این نخستین پرواز هواپیماها پس از برقراری کامل امنیت در فرودگاه بین المللی حلب است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، پس از یک سال از توقف پروازهای فرودگاه شهر حلب به دلیل عملیات تروریستی، این فرودگاه فعالیت خود را از سر گرفت.

از سرگیری پرواز فرودگاه حلب 1

شبکه تلویزیونی سوریه با اعلام این مطلب افزود: یک فروند هواپیمای حامل خبرنگاران پس از آنکه  ارتش سوریه، امنیت را به مناطق اطراف فرودگاه بین المللی حلب بازگرداند برای نخستین بار در یکسال گذشته در این فرودگاه به زمین نشست.
از سرگیری پرواز فرودگاه حلب
مردم شهر حلب سوریه از راه اندازی دوباره فرودگاه این شهر و برقراری پروازهای داخلی و خارجی ابراز خوشحالی کردند.

فرودگاه بین المللی حلب که ماه ها بود در چنگال تروریست ها بود با تلاش های ارتش بار دیگر امنیت را به روی خود دیده است و نخستین هواپیما دیروز از دمشق به حلب پرواز کرد و حامل خبرنگاران داخلی  عربی و غیر عربی بود. تقریبا یکسال بود که پروازها از این فرودگاه به علت آنکه تحت محاصره تروریست ها بود متوقف شده بود.

محمد وحید عقاد استاندار حلب گفت:« ارتش عربی سوریه بخش زیادی از این فرودگاه را آزاد کرده بود و همه مردم حلب نیز می دانستند که فرودگاه حلب در مقابل تروریست ها مقاومت کرده بود و تروریست ها نتوانسته بودند به آن نزدیک شوند اما نگرانی ما از اینکه به غیر نظامیان حمله شود باعث شده بود جلوی پروازها را تا برقراری کامل امنیت بگیریم.»

باسم منصور مدیر فرودگاه بین المللی حلب گفت:« ما در حال تجهیز این فرودگاه و نوسازی آن هستیم. وزارت راه و ترابری در حال تجهیز و بازسازی برخی خرابی های به وجود آمده در حملات گروه های مسلح است. فرودگاه بین المللی حلب در آینده ای بسیار نزدیک به صورت کامل فعالیت های خود را دوباره آغاز خواهد کرد. این فرودگاه در حال حاضر برای پروازها آمادگی دارد و به ازسرگیری فعالیت کامل نزدیک شده است.»

از سرگیری پرواز فرودگاه حلب

مسئولان فرودگاه از برقراری سه پرواز در هفته به سوی فرودگاه بین المللی دمشق و آمادگی برای پروازهای خارجی خبر دادند.  از زمانی که فرودگاه حلب راه اندازی شده است مراجعه مردم برای رزرو بلیت هواپیما هر روز بیشتر می شود چرا که سفرهای زمینی در وضعیت جنگی سوریه با خطرات زیادی همراه است.


سه شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن