تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815356422




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آماده باش اکیپ‌های مبارزه با سگ‌های ولگرد منطقه 12 در آستانه بهار


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
آماده باش اکیپ‌های مبارزه با سگ‌های ولگرد منطقه 12 در آستانه بهار
مدیر اداره ساماندهی شهرداری منطقه 12، از آماده باش اکیپ‌های مبارزه با سگ‌های ولگرد این منطقه در آستانه بهار خبر داد.
 مهرشاد اله ویردی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اکیپ‌های مبارزه با سگ‌های ولگرد منطقه 12 همزمان با طرح استقبال از بهار و در آستانه  سال 93 در آماده باش کامل‌اند.
 
این طرح با آماده باش اکیپ‌های مبارزه با سگ‌های ولگرد منطقه 12 همزمان با طرح استقبال از بهار از اسفند ماه سال 92 آغاز و تا پایان فروردین ماه سال 93 ادامه دارد.
 
وی ادامه داد: در این طرح اکیپ‌های مبارزه با سگ‌های ولگرد و زنده گیری سگ‌های ولگرد در نواحی 6 گانه منطقه 12 از اسفند ماه سال 92 تا پایان فروردین ماه سال 93 در آماده باش کامل‌اند.
 
اله ویردی  با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح اشاره کرد: آماده باش اکیپ‌های مبارزه و زنده گیری سگ‌های ولگرد در نواحی 6 گانه منطقه 12، توزیع بروشور آموزشی مبارزه با جانوران مضر شهری، از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
وی خاطر نشان کرد: برگزاری دوره‌ها و کارگاه های آموزشی مبارزه با جانوران مضر شهری محلات 13 گانه و نواحی 6گانه منطقه 12، تبلیغات محیطی مبارزه با جانوران مضر شهری در منطقه 12 از اقدامات دیگر شهرداری این منطقه  است.
 
انتهای پیام/








تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن