تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع): مؤمن نه بدى مى كند و نه معذرت مى خواهد و منافق هر روز بدى مى كند و معذرت مى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819500136




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دايي: چرا حرفي از هواداران زده نمي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: دايي: چرا حرفي از هواداران زده نمي‌شود
علي دايي معتقد است هواداران هم بايد به جريان واگذاري سهام باشگاه پرسپوليس وارد شوند.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس درباره نشست امروز پيشکسوتان پرسپوليس با مسئولان وزارت ورزش براي حل مشکلات مالي اين باشگاه اظهار کرد: همان طور که بعد از نشست گفتم طرح‌هايي که آقاي خادم در اين جلسه ارائه کرد محتمل‌ترين راه براي خروج از وضعيت کنوني است. اميدوارم هر اقدامي که انجام مي‌شود به خير و صلاح پرسپوليس باشد.

به نقل از ايسنا، او ادامه داد:‌در شرايط کنوني سه بازي مهم تا پايان فصل باقي مانده و حل مشکلات فعلي مهم‌تر از هر چيزي است. هواداران هم به هيچ چيزي جز اين سه بازي فکر نمي‌کنند. اين‌ها مباحث ديگري است که درست است که اهميت زيادي دارد اما در مقطع کنوني سرنوشت پرسپوليس در ليگ مهم‌تر است.

دايي با اشاره به اينکه در حال حاضر به چيزي جز سه بازي باقي مانده فکر نمي‌کنيم، گفت: هواداران در حال حاضر به هيچ چيزي جز گرفتن سهميه فکر نمي‌کنند. با توجه به کاهش سهميه‌هاي ايران در ليگ قهرمانان آسيا ما براي آسيايي شدن کار سختي داريم و بايد يا اول شويم يا دوم. مشکلات هم زياد شده است و من هر روز به درد دل بازيکنان گوش مي‌کنم. آن‌ها مسائل عديده‌اي در زندگي‌شان دارند. با اين حال تلاش خود را مي‌کنند، به تيم چسبيده‌اند و فکر و ذکرشان بازي‌هاي پاياني ليگ است. اميدوارم شرايطي فراهم شود که در پايان فصل شرمنده هواداران نباشيم و حداقل تا شروع سه بازي باقي مانده، اتفاقاتي بيفتد که بخشي از مشکلات بازيکنان حل شود تا آن‌ها با آسودگي خاطر به مصاف رقيبان بروند. هرچند که آن‌ها با تمام وجود براي گرفتن بهترين نتايج تلاش مي‌کنند اما چه بخواهيم و چه نخواهيم اين مشکلات روي روح و روان آن‌ها تاثير مي‌گذارد.

سرمربي پرسپوليس با بيان اينکه نمي‌دانم چرا در جريان واگذاري باشگاه کسي صحبتي از هواداران نمي‌کند، گفت: اگر قرار است پرسپوليس به صاحبانش واگذار شود، چرا صحبتي از هواداران نيست؟ آيا به اين خاطر که هواداران تشکل و نماينده‌اي ندارند نبايد اين بحث برايشان مطرح باشد؟ هوادار پرسپوليس در کنار اين تيم چيزي عايدش نمي‌شود در حالي که من و امثال من از کنار پرسپوليس و همين طور تيم ملي به جايي رسيده‌ايم. من در پرسپوليس شهرت پيدا و پيشرفت کردم و بعد از آن هم قرارداد بستم و منافع مالي و اجتماعي داشتم، اما هوادار چه؟ جز اينکه وقت، پول، انرژي و احساساتش را براي تيم گذاشته، چيزي نصيبش نشده است. حالا اگر قرار است پرسپوليس واگذار شود چرا به آن‌ها نشود؟ اگرچه پيشکسوتان زحمت کشيده‌اند و همه آن‌ها عزيز هستند، اما اگر پرسپوليس به بورس برود و امتيازش سهام‌بندي شود، با خريد از سوي هواداران، پيشکسوتان و شرکت‌هاي متمول، مي‌تواند وضعيت بهتري پيدا کند.

دايي در ادامه گفت: اما وقتي قرار باشد با روشي که من نمي‌خواهم راجع به آن صحبت کنم، به فکر واگذاري باشيم، اين سوال مطرح مي‌شود که فرضا من پيشکسوت مي‌توانم در يک فصل 30 ميليارد تومان در پرسپوليس هزينه کنم؟ من اتفاقا خوشحال مي‌شوم که پرسپوليس به هواداران و پيشکسوتان واگذار شود و نمي‌خواهم از حرف‌هايم اين طور تلقي شود که من با واگذاري باشگاه به پيشکسوتان مخالفم.

او ادامه داد: براي مثال مگر ما مي‌توانيم بگوييم که سهام بايرن مونيخ به پيشکسوتان اين باشگاه برسد؟ آن‌ها امتياز سهام‌شان را به هواداران و افرادي مي‌دهند که تمکن مالي بالايي داشته باشند. باز هم مي‌گويم که اگر امتياز پرسپوليس در بورس برود، سهام‌بندي مي‌شود و قيمت‌ها کاهش پيدا مي‌کند.

سرمربي پرسپوليس گفت: نمي‌خواهم مساله را باز کنم اما در شرايط فعلي خيلي‌ها تيم و سه بازي مهم باقي مانده در ليگ را فراموش کرده‌اند. اميدوارم شرايطي به وجود بيايد که پرسپوليس در سه بازي باقي مانده با قدرت به مصاف حريفان برود. از هواداران، پيشکسوتان و همه خانواده پرسپوليس مي‌خواهم که در اين سه بازي پاياني کنار يکديگر باشند. اگر مشکلات مالي حل شود که چه بهتر، اما اگر اتفاقي نيفتاد هم حداقل شاهد برخي حواشي نباشيم.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

دوشنبه 1392/12/26 21:41





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن