تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس بخواهد دعايش مستجاب شود، بايد كسب خود را حلال كند و حق مردم را بپردازد. دعاى ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819258571




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارش تمرين استقلال


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: گزارش تمرين استقلال
مديرعامل باشگاه استقلال در تمرين عصر امروز تيمش قبل از ديدار با الجزيره شرکت کرد.

آخرين تمرين تيم فوتبال استقلال قبل از ديدار مقابل الجزيره امارات از ساعت 18 امروز در زمين شماره يک ورزشگاه آزادي برگزار شد.

به نقل از فارس، قبل از شروع تمرين امروز سرمربي تيم استقلال بازيکنانش را دور هم جمع کرد و با آنها به گفت‌وگو پرداخت. قلعه‌نويي خطاب به بازيکنان گفت: طي روزهاي گذشته بارها و بارها به شما تاکيد کردم که اين بازي حکم فينال را دارد و امروز نيز براي آخرين بار از شما مي‌خواهم که در بازي مقابل الجزيره دقت کنيد و اجازه پا به توپ شدن به شماره 10 حريف را ندهيد. او تکنيکي است و روي زمين خيلي خوب بازيکنان خط حمله‌اش را پيدا مي‌کند ضمن آنکه در زدن ضربان نهايي خيلي دقت کنيد. بعد از صحبت‌هاي قلعه‌نويي بازيکنان در گروه‌هاي مختلف بازي آقاوسط انجام دادند و در بخش پاياني ارسال از جناحين را پشت سر گذاشتند که مربيان استقلال به ضربات ايستگاهي و دقت در زدن ضربات آخر تاکيد داشتند.

* دقايقي از تمرين آبي‌پوشان نگذشته بود که علي فتح‌الله‌زاده به همراه سيد مهدي علوي معاونت فرهنگي باشگاه استقلال وارد مجموعه آزادي شد و در حالي که تيم در حال تمرين بود، با قلعه‌نويي به خوش و بش پرداخت. وي به محض رسيدن به ورزشگاه با استقبال قلعه‌نويي روبرو شده و البته با توجه به اينکه بازيکنان در حال تمرين بودند، روي نيمکت نشسته و نظاره‌گر تمرين شد.

* سياوش اکبرپور تنها غايب آبي‌پوشان در تمرين امروز بود که به مسابقه فردا نمي‌رسد.

* اميرحسين صادقي مطابق روز گذشته با ماسک مخصوص وارد زمين شد و با استقلالي‌ها به تمرين پرداخت.

* جواد زرينچه که روز گذشته مصاحبه‌اي از وي منتشر شده بود براي آنکه ثابت کند منظور او مستقيما قلعه‌نويي نبوده امروز در محل آبي‌پوشان حضور پيدا کرد. وي وقتي قلعه‌نويي را ديد به سمت وي رفت و خطاب به او گفت من مصاحبه‌اي که خطابم شما باشيد انجام ندادم و امروز به اين دليل در تمرين شرکت کردم تا بگويم حامي شما و تيم استقلال هستم. سرمربي استقلال نيز استقبال گرمي از زرينچه انجام داد و براي دقايقي در خصوص وضعيت تيم با او به صحبت پرداخت.

* نمايندگان کنفدراسيون فوتبال آسيا و همچنين ناظر مسابقه نيز براي هماهنگي لازم در تمرين امروز حاضر شدند و ورزشگاه را مورد بازبيني قرار دادند.

* تيم فوتبال استقلال در ظهر امروز با 19 بازيکن به اردو رفته بود بلافاصله بعد از پايان تمرين با اتوبوس راهي هتل محل اقامت خود شد.

ديدار تيم‌هاي استقلال ايران و الجزيره امارات فردا از ساعت 19 و 30 دقيقه در ورزشگاه آزادي برگزار خواهد شد.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

دوشنبه 1392/12/26 19:46





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن