تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دنيا سراى بلا و گرفتارى و محل گذران زندگى و زحمت است خوشبختان از آن دل كنده‏اند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

صندوق تضمین

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803353980




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس دانشگاه علوم پزشکي قم از آغاز طرح نوروزي اورژانس قم خبر داد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ اسفند ۱۳۹۲ (۱۹:۱۱ب.ظ)
رئيس دانشگاه علوم پزشکي قم از آغاز طرح نوروزي اورژانس قم خبر داد رئيس دانشگاه علوم پزشكي قم از آغاز طرح نوروزي اورژانس از ساعت 8 صبح امروز تا ساعت 8 صبح روز 16 فروردين‌ماه سال 93 خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، دکتر ايراني‌خواه با بيان اينکه طرح نوروزي اين دانشگاه همزمان با سراسر کشور از ساعت 8 صبح امروز آغاز و تا ساعت 8 صبح روز 16 فروردين ماه سال 1393 ادامه خواهد داشت تصريح کرد: تمامي مراکز درماني و مراکز تشخيصي – درماني سرپايي استان در اين ايام در حالت آماده باش کامل هستند و نيروهاي امدادي، درماني، عملياتي، ستادي و تيم‌هاي بازرسي در روزهاي مذکور به صورت شبانه‌روزي فعال خواهند بود.
وي از حضور پزشکان متخصص و فوق تخصص در مراکز درماني و تامين تجهيزات و لوازم مصرفي مورد نياز اين مراکز در ايام طرح نوروزي خبر داد و افزود: پيش بيني داروهاي مورد نياز و آمادگي براي رفع کمبودهاي دارويي، تهيه سهميه‌هاي دارويي براي بيماران خاص، ارتباط با شرکت‌هاي پخش دارو براي تامين داروها از جمله اقداماتي است که براي ارائه خدمات بهتر به زائرين و مسافرين نوروزي انديشيده شده است.
رئيس دانشگاه علوم پزشکي قم با اشاره به فعال بودن درمانگاه‌ها،آزمايشگاه‌ها، مراکز تصويربرداري خصوصي به صورت شيفت در تعطيلات سال جديد بيان داشت: با هماهنگي‌هاي انجام شده علاوه بر داروخانه‌هاي شبانه روزي فعال، در مناطقي که داروخانه شبانه روزي وجود ندارد و هم چنين مراکز بخش‌هاي تابعه شامل دستجرد – قنوات – کهک و جعفريه داروخانه‌هاي روزانه، حتما به صورت کشيک فعال مي‌باشند.
دكتر ايراني‌ خواه با بيان اينکه در طرح نوروزي، 18 پايگاه شهري و ۱7 پايگاه جاده‌اي اورژانس 115، يک دستگاه اتوبوس آمبولانس و10 دستگاه موتورلانس به مردم خدمات ارائه مي‌کنند افزود: با انجام اين اقدامات، به محض تماس با شماره 115، در کمترين زمان نيروهاي اورژانس 115 قم بر بالين مجروحان حوادث و بيماران نيازمند به خدمات فوريتهاي پزشکي حاضر خواهند شد. همچنين براي ارائه خدمات بهتر اتوبوس آمبولانس اورژانس 115 در محل عوارضي قم – تهران با حضور پزشک مقيم استقرار يافته است.
وي از ايجاد 6 ايستگاه سلامت در سطح محورهاي استان خبر داد و گفت: اين ايستگاه‌ها در اتوبان قم – تهران و اتوبان قم – کاشان و قم – سلفچگان مستقر شده‌اند. در اين ايستگاه‌ها علاوه بر حضور کادر پزشکي، امکانات و تجهيزات درماني مورد نياز نيز پيش بيني شده است تا نيازي به انتقال مجروحان سرپايي و اعزام آمبولانس به مراکز درماني سطح شهر در حوادث جزئي نباشد.
رئيس دانشگاه علوم پزشکي قم با بيان اينکه حجم زائران و مسافران اطراف حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران در ايام نوروز، به‌ويژه زمان سال تحويل بسيار زياد خواهد بود افزود: به همين منظور علاوه بر آماده باش پايگاه‌هاي مستقر در حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران و امکانات خودرويي، چندين دستگاه موتورلانس نيز در اطراف اين دو مکان مقدس پيش بيني شده است.
قائم مقام وزير در استان در ادامه بيان داشت: از مهمترين اقدامات اين دانشگاه در اجراي طرح نوروزي، تشکيل تيم‌ها و اكيپ‌هاي بازرسي و نظارتي بر خدمات درماني، دارويي، غذايي و بهداشت محيط به منظور كنترل و كسب اطمينان از ارائه خدمت مطلوب در مراكز درماني، رعايت نکات بهداشتي توسط مرازک تهيه، عرضه و توزيع مواد غذايي و فرآورده‌هاي دامي، توزيع مناسب دارو و امنيت بهداشتي رستوران‌ها و هتل‌ها و اماكن عمومي بين راهي مي‌باشد.
دکتر ايراني‌خواه در پايان بر اطلاع رساني سريع و ارائه آموزش‌هاي سودمند به مردم تأکيد کرد و اظهار داشت: ارسال پيامک‌هاي آموزشي به زائرين و مسافرين نوروزي، حضور کارشناسان مرکز بهداشت در برنامه‌هاي صدا و سيماي مرکز قم، نصب‌بنرهاي اطلاع‌راساني و آموزشي در سطح استان، چاپ و توزيع بروشور راهنماي سلامت نوروزي، سلامتي در سفر و پمفلت آموزشي حاوي نکات و توصيه‌هاي غذايي و دارويي در سفر و همچنين اطلاع‌رساني پيامکي به مسئولان و مديران استاني از ديگر تمهيداتي است که براي خدمت رساني مطلوب‌تر در اين ايام پيش‌بيني شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن