تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819437505




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تناقض رای کمیته انضباطی با صحبت های تند رییس فدراسیون والیبال در باره موسوی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تناقض رای کمیته انضباطی با صحبت های تند رییس فدراسیون والیبال در باره موسوی تهران - ایرنا - رای کمیته انضباطی فدراسیون والیبال در باره محمد موسوی بازیکن تیم والیبال متین ورامین امروز صادر شد و محتوای حکم با پیش بینی متخصصین این رشته ورزشی مبنی برکوتاه آمدن فدراسیون بر خلاف صحبت های تند رییس آن همخوانی دارد.


به گزارش ایرنا، فدراسیون والیبال روز جمعه 23 اسفندماه سید محمد موسوی عراقی بازیکن تیم متین ورامین و تیم ملی والیبال را به دلیل توهین به مسئولین فدراسیون والیبال ازکلیه فعالیت های این رشته ورزشی تاتشکیل کمیته انضباطی محروم کرد.
روزشنبه رییس فدراسیون والیبال درنشست باخبرنگاران والیبال اقدام غیراخلاقی موسوی را توضیح داد و تاکید کرد حتی کسب قهرمانی جهان با داشتن بازیکن های غیر اخلاقی ارزشی ندارد، اما در این نشست خبرنگاران تاکید کردند که احکام کمتیه انضباطی بر خلاف این رویه است و آنان به صورت جدی با بازیکنان برخورد نمی کنند و به همین دلیل بی اخلاقی ها در والیبال رو به افزایش است.
محمدرضا داورزنی تاکید کرد: اگر نیاز باشد از همراهی موسوی با تیم متین ورامین در مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا نیز جلوگیری خواهیم کرد.
اماکمیته انضباطی فدراسیون والیبال امروز دوشنبه رای خود را در باره این بازیکن صادرکرد و تاکید کرد به دلیل عذر خواهی و اظهار ندامت محمد موسوی در کمیته انضباطی این بازیکن به دو جلسه محرومیت از حضور در لیگ برتر سال 93 (مهرماه سال آینده) محکوم می شود.
رای کامل کمیته انضباطی در باره محمد موسوی به این قرار است: نظربه اینکه سیدمحمدموسوی پس از اتمام ساعت تمرین در فدراسیون والیبال به لحاظ سوءبرداشت و هماهنگ نبودن رفتارتوهین آمیز کرده است و در جلسه کمیته انضباطی باعذرخواهی واظهارندامت دلائلی را در توجه رفتارخود بیان کرده است، کمیته انضباطی با اختیارات حاصله ازقوانین موجود به ویژه به استناد بند 2-40 ازماده 10 آئین نامه انضباطی، نامبرده را دو جلسه ازحضور در بازی های لیگ برتر محروم می کند.
ورزشی(2)**1379**1590
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن