تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ماه رمضان، ماه خداست و آن ماهى است كه خداوند در آن حسنات را مى‏افزايد و گناهان را پا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812791325




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وينگادا:کي‌روش در حضورم در ايران تاثير داشت


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: وينگادا:کي‌روش در حضورم در ايران تاثير داشت
سرمربي تيم ملي اميد ايران در نشست خبري صحبت‌هاي خود را بازگو کرد.

نلو وينگادا در کنفرانس مطبوعاتي عقد قرارداد به عنوان سرمربي تيم ملي اميد، گفت: اين قرارداد امضا شد توافق نهايي انجام شد بايد روشنفکري شود و به راهي که بررسي کرديم بايد برسيم.

به نقل از فارس، وي افزود: روحيه خوبي که در چند روز اخير در رابطه با امضاي قرارداد داشتيم در صحبت با هادي آيت اللهي و ترابيان خيلي مهم بود. من مربي حرفه اي هستم خوشحالم که در اين پروسه که فوتبال ايران هست رسيدم اميدوارم تيم را به المپيک 2016 برزيل برسانيم تمام تورنمنت‌هاي روبرو به خصوص بازي هاي آسيايي مهم است.

جا دارد از دوست خوبم کارلوس کي‌روش تشکر کنم. او در اينکه من به اين کار ترغيب شوم تأثير داشت. در قطر صحبت‌هايي صورت گرفت. او من را ترغيب کرد و با صحبت‌هايي که انجام داد در انتخاب من بسيار موثر بود.

وي افزود: اين توافق نهايي ما خيلي طول کشيد. چند وقتي در فضاي دوستانه و بسيار خوب بحث کرديم. همه جوره در خدمت تيم ملي هستم چه اين مسئله ذکر شده باشد و چه اينکار صورت نگرفته باشد. اين يک همکاري دو طرفه است.

وينگادا در ادامه خاطرنشان کرد: هنوز شرايط تيم‌ها براي صعود به المپيک معلوم نشده است. امشب به پرتغال باز مي گردم. ما کارمان را از همين الان آغاز مي‌کنيم. باز هم تأکيد مي‌کنم آسيا هنوز شيوه صعود تيم ها به المپيک را مشخص نکرده است بايد به هدفمان فکر کنيم بايد به بازي‌هاي آسيايي اينچئون فکر کنيم و اين در حال حاضر هدف ما است.ايران موفق ترين تيم در بازي‌هاي آسيايي بوده است آخرين بار در سال 2002 ايران قهرمان شده است. اين بازي‌ها نشان مي‌دهد براي المپيک 2014 در مسير خوبي قرار گرفتيم. بايد بهترين راه را انتخاب کنيم. اين موفقيت را داشتم. بايد کارمان را براي بازي‌هاي آسيايي آغاز کنيم.

سرمربي تيم ملي اميد در ادامه تأکيد کرد: در ماه آوريل و مي 25 بازيکن را به اردو دعوت مي‌کنيم تا به انتخاب بهترين نفرات برسيم در ماه ژوئن و جولاي با برگزاري بازي‌هاي دوستانه خودمان را براي شروع مسابقات آماده مي‌کنيم. بعد در سال 2015 کار جديدمان شروع مي‌شود خودمان را براي مسابقات انتخابي المپيک آماده مي‌کنيم و بايد بهترين نفرات انتخاب شوند.

وي افزود: ايران مدت زيادي است که به المپيک راه پيدا نکرده است. بايد تلاش کنيم که به اين مسئله دست پيدا کنيم. بايد سال 2016 را براي المپيک ايران خوب کنيم خودم به اين مسئله خيلي اميد دارم.

سرمربي تيم ملي اميد در ادامه در مورد دستياران خود،گفت: در 10 کشور مختلف کار کردم و هميشه از مربيان داخلي همان کشور استفاده کردم که توانستند به من کمک کنند. از ابتداي مذاکرات اين براي من خيلي مهم بود که مربي داخلي باشد. خيلي دوستانه گفتم هر مربي که صلاح مي‌دانيد من به آنها خوشامد مي‌گويم آيت اللهي شاهد است که گفتم به مربي ايراني نياز دارم و هر مربي ايراني که فدراسيون فوتبال بخواهد با او همکاري مي‌کنم. تمام دستيارانم نقش بسيار مهم در تيم من دارند و نظرشان مي‌تواند کمک کند مربي ايراني حاضر در کادر من نيز از اين امر مستثني نيست.

وينگادا در ادمه تصريح کرد: نمي‌گويم مربيان حاضر در کادر من قرار است از من آموزش بگيرند. خودم در حال يادگيري هستم. مي‌خواهم دستيارانم به من نظر بدهند نه اينکه هميشه همه چيز را قبول کنند. دستيار ايراني من از روحيه بازيکن ايراني شناخت دارد و مي‌تواند به من کمک کند.

وي افزود: امروزه مربيگري نسبت به 20 سال قبل تغيير کرده است. دو مربي پرتغالي تمام وقت به کادرفني ما اضافه مي شود. مربي ايراني هم داريم. 2 مربي پرتغالي هم به صورت پاره وقت در اردوها به ايران مي‌آيند و به ما کمک مي‌کنند.

وينگادا يادآور شد: نقش مربي ايراني در ابتداي کادر خيلي مهم است. يک خانواده پدر، مادر، همسر و ... هستند اما خانواده دوم من کادر فني من هستند.

وي در مورد اينکه نحوه همکاري او با کارلوس کي‌روش چطور است،‌ گفت: مي‌دانيد توافق من روي تيم ملي المپيک است. آماده هستم همه جوره به فوتبال ايران کمک کنم. رابطه من و کي‌روش فراتر از دوستي است مثل دو برادر هستيم اگر او لازم بداند کمک مي‌کنم اما همانطور که گفتم هدف اصلي من تيم المپيک است. در بازي قطر شرايط حساس بود کي‌روش محروم بود از من دعوت شد که آنجا حاضر شوم و آن اتفاق فقط يک مشاوره دوستانه بود.

سرمربي تيم ملي اميد در پايان گفت: فقط ايران نه در تمام کشورها تيم بزرگسالان اهميت زيادي دارد. علي کريمي و دو سه بازيکن هستند که هم مي‌توانند به تيم بزرگسالان کمک کنند و هم به تيم اميد. اميدوارم اين بازيکنان در جام جهاني باشند تا تجربه آنها به ما کمک کنند. بازي‌هاي آسيايي در تقويم فيفا نيست. اين بازي‌ها مي‌تواند به تيم ملي کمک کند. اما بازهم مي‌گويم اگر در جايي بازي‌هاي تيم المپيک و بزرگسالان يکي شد اولويت با تيم ملي بزرگسالان است.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

دوشنبه 1392/12/26 16:58





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن