تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به آنچه می ‏داند عمل كند، خداوند دانش آنچه را كه نمی ‏داند به او ارزانى م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821134631




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دختر کوچولوی افتخار آفرین شهر من!


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دختر کوچولوی افتخار آفرین شهر من! کرمانشاه - ایرنا - می گویند ایران بر روی گنج خوابیده، این گنج نه فقط نفت و گاز بلکه سرمایه های مستعد انسانی است که می توانند منشا تحولاتی بزرگ در جامعه باشند اما دریغ که همیشه در کشف و شناسایی این سرمایه ها کم گذاشته ایم، امید که ˈمهدیهˈ را ببینیم و دریابیم.


ˈمهدیه سلیمانیˈ دختر کوچولوی شهرمان، کرمانشاه است که در کلاس چهارم دبستان درس می خواند و با اینکه تنها 10 بهار از عمرش گذشته، اما 11 قهرمانی در مسابقات کاراته سبک اس.کی.آی در آوردگاه های کشوری، آسیایی و بین المللی را در کارنامه خود دارد.
مهدیه، امروز همراه با مادر و مربی اش به دفتر خبرگزاری ایرنا آمده بود تا این قهرمان کوچولو را بهتر بشناسیم.
وی گفت که آخرین قهرمانی اش همین چند روز پیش در مسابقات آسیایی بوده که به میزبانی تهران برگزار شده بود.
مهدیه آرزوی پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران و کسب افتخار برای کشور و استانش را دارد و قهرمانی در جهان را در رویای کودکانه اش می پروراند.
وی همچنین از عنوان ˈخیلی خوبˈ در همه درس هایش می گوید و از قرار، دانش آموزی منضبط و درس خوان است؛ او یک برادر دارد که کلاس ششم ابتدایی است و ارتباطی خوب با هم دارند هرچند می گوید که برادرش فوتبالی است و علاقه ای به کاراته ندارد.
مهدیه آرزو دارد که در آینده دندانپزشک شود و با وضع درسی که او دارد، شاید آرزویی دست یافتنی و قابل تحقق برای این نونهال کرمانشاهی باشد.
کسی چه می داند شاید در آینده یک خانم دکتر دندانپزشک و قهرمان ملی را شاهد باشیم به شرط آنکه مسوولان، وی را ببینند و زیر دست و بالش را بگیرند.
وی در پایان از زحمات پدر و مادرش ابراز تشکر کرد.
مادر مهدیه نیز از آرزوی خود برای پیشرفت و تعالی فرزندانش می گوید.
خانم ˈحشمتیˈ البته این نکته را هم گفت که برای حضور دخترش در مسابقات آسیایی تهران، ناچار شده اند که عیدی همسرش را که گویا کارمند یکی از ادارات استان است، خرج کنند.
وی از مسوولین خواست تا این استعداد شکوفا شده را مورد حمایت قرار دهند و بخشی از هزینه های سفر و حضور در مسابقات دخترش را تقبل کنند.
همچنین ˈمعصومه میرعباسیˈ که مربی مهدیه نیز بر این باور است که وی آینده و روزهای درخشانی در ورزش کاراته خواهد داشت.
وی گفت: مهدیه سرشار از استعداد است و همه بزرگان کاراته کشور که در مسابقات وی را دیده اند، بر این مساله تاکید کرده اند.
وی، مهدیه را شاگردی بسیار منضبط عنوان کرد و گفت: اکنون هفت ماه است که به صورت حرفه ای با مهدیه تمرین می کند.
میرعباسی گفت: باید از پدر و مادر مهدیه به دلیل زحماتی که برای او کشیده اند تا دخترشان بتواند به این سطح از موفقیت آن هم در سن 10 سالگی برسد، قدردانی کنم.
امید است که مهدیه و مهدیه های پرشماری که در گوشه گوشه شهر و استان مان در گمنامی به سر می برند، از نگاه متولیان استان به خصوص حوزه ورزش دور نمانند، شاید روزگاری مهدیه را ببنیم که با پرچم سه رنگ ایران در میادین جهانی دور افتخار می زند.
571/567/681
یحیی معماری
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن