تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مهدى طاووس بهشتيان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815324049




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تيم هاي قم با حمايت بخش خصوصي در ورزش کشور مي درخشند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ اسفند ۱۳۹۲ (۱۴:۵۷ب.ظ)
مدير کل ورزش و جوانان استان قم: تيم هاي قم با حمايت بخش خصوصي در ورزش کشور مي درخشند مدير کل ورزش و جوانان استان قم از درخشش تيم هاي قمي با حمايت بخش خصوصي در سطح اول ورزش کشور خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، عباس جهان بيني تصريح کرد: در موفقيت هايي که امسال ورزش قم در عرصه رقابت هاي مهم ليگ و قهرماني کشور به دست آورد بخش خصوصي نقش و حضوري بسيار پررنگي دارد و در واقع به خوبي حامي ورزش قم بوده است.
وي ادامه داد: تيم هاي ورزشي قم در رشته هايي نظير کاراته، کشتي، بسکتبال با ويلچر، تنيس، واليبال، شنا، ورزش جانبازان و معلولين و چندين رشته ورزشي ديگر امسال توانسته اند در رقابت هاي ليگ و قهرماني کشور عناوين قهرماني و مدال هاي متعددي را به نام خود به ثبت برسانند.
مدير کل ورزش و جوانان استان قم تصريح کرد: امسال تيم بسکتبال با ويچلر ايثار قم توانست در رقابت هاي ليگ نخاعي هاي کشور به مقام قهرماني دست يابد و در مسابقات ليگ برتر بسکتبال با ويلچر باشگاه هاي کشور عنوان نايب قهرماني را کسب کند.
وي ياد آور شد: شاهد حضور پرقدرت کاراته قم در رقابت هاي سوپر ليگ باشگاه هاي کشور با حمايت شرکت آذرخودرو نوين قم بوديم و تيم هاي هندبال دختران نوجوان و بانوان بزرگسال قم نيز با حمايت مديران ورزش دوست ره پويان و هدف پويان توانستند در کشور بدرخشند.
جهان بيني ياد آور شد: تيم واليبال جوانان قم براي دومين سال متوالي توانست با نام سفير در مسابقات ليگ دسته اول واليبال جوانان باشگاه هاي کشور عنوان قهرماني را کسب کند و تيم هاي تنيس و چند رشته ورزشي جانبازان و معلولين قم در ليگ و مسابقات قهرماني کشور عناوين شايسته اي کسب کردند.
وي با تقدير از مديران فعال بخش خصوصي در ورزش قم عنوان داشت: دولت نيز منابع مالي محدودي دارد و اگر بخواهيم به درآمد‌ها و اعتبارات دولتي بسنده کنيم، ممکن است در رسيدن به اهدافي که براي رشد ورزش داريم با وقفه مواجه شويم به همين خاطر از تمامي عزيزان بخش خصوصي که در ورزش قهرماني سرمايه گذاري مي کنند صميمانه قدرداني مي کنم.
مدير کل ورزش و جوانان استان قم ابراز داشت: بر همين اساس ورزش براي تداوم پيشرفت‌هاي خود به حمايت ساير بخش‌ها نياز دارد که يکي از آنها بخش خصوصي هستند و اين عزيزان مي‌توانند همچون خدمات مطلوب و ارزنده‌اي که در خدمت به ساير بخش هاي جامعه دارند، در ورزش نيز يار و ياور نوجوانان و جوانان ورزشکار باشند.
جهان‌بيني تصريح کرد: قطعا حمايت و سرمايه‌گذاري بخش خصوصي مي تواند ورزش قم را بيش از پيش در مسير رشد و پيشرفت قرار بدهد، به خصوص اينکه در جامعه کنوني به شدت جوانان ما در معرض تهاجم فرهنگي قرار دارند و ورزش مي‌تواند بهترين عرصه براي سلامت جوانان باشد.
وي يادآور شد: ورزش واقعا به حمايت خيرين‌ ورزش‌يار و بخش خصوصي نياز مبرم دارد و اين عزيزان مي‌توانند در ساخت و ساز و تجهيز اماکن ورزشي، حمايت‌ از تيم‌ها و قهرمانان ورزشي يار و ياور ورزش بوده و گام بزرگ در يک عرصه مهم فرهنگي بردارند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن