تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 31 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1807371942




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گیلان از نظر داشتن امکانات رشته ورزشی شنا ، فقیر است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

گیلان از نظر داشتن امکانات رشته ورزشی شنا ، فقیر است رشت - ایرنا - رییس هیات شنا ، شیرجه و واترپلوی گیلان گفت : این استان در بخش ورزش شنا فاقد امکانات مناسب می باشد و در این بخش فقیر است.


ˈپرویز گلریز ارم ساداتیˈ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : متاسفانه تعدادی از شهرستان های بزرگ ما همچون رودسر فاقد استخر شنا هستند و سایر استخرها نیز بسیار فرسوده می باشد.
وی اظهار کرد: استخر کوثر مجموعه ورزشی یادگارامام رشت نیز از شهریورماه تعطیل شده و هیات شنای گیلان فاقد محل تمرین در مرکز استان می باشد این در حالی است که اکثر مراکز سایر استان های کشور چند استخر استاندارد در اختیار دارند.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه مالکیت استخر کوثر رشت با اداره ورزش و جوانان گیلان است ، یکی از پیشنهادهای ما این بود که این استخر را به مدت پنج سال به ما اجاره دهند تا ما بتوانیم با بازسازی و مرمت ، از این مکان استفاده کنیم .
وی بیان کرد: شنا یکی از ورزش های سفارش شده دین مبین اسلام است که با این وجود ، با تعطیلی استخر کوثر رشت ، بسیاری از علاقمندان به رشته ورزشی شنا ، بلاتکلیف هستند و تعطیلی این استخر لطمات زیادی را به ما زده است.
رییس هیات شنا، شیرجه و واترپولوی گیلان در ادامه به فعالیت این هیات در سال جاری اشاره و گفت : تیم واترپلوی ما که با نام چوکا در رقابت های لیگ برتر حضور داشت ، بین هشت تیم مقام پنجم را کسب کرد این در حالی بود که این تیم در یکی از مسابقات حضور نیافت وگرنه می توانست مقام بهتری را کسب کند.
ˈگلریزˈ اضافه کرد: ما در رشته شنا نیز حرف های زیادی برای گفتن داریم و خوشبختانه با توجه به امکانات بسیار کم و محدود، ورزشکاران ما در رقابت های مختلف خوش درخشیدند و مدال های رنگارنگی نیز کسب کردند.
وی خاطرنشان کرد: تیم شنای گیلان در مسابقات قهرمانی کشور موفق به کسب 16 مدال رنگارنگ شد و همچنین تیم های شنای زیر 14 و 14 سال این استان نیز در رقابت های قهرمانی کشور خوش درخشیدند و ˈمهدی رمضانیˈ یکی از شناگران شایسته گیلانی در این رقابت ها موفق شد رکورد 100 متر کشور را ارتقاء دهد.
وی اظهار کرد: در اردیبهشت ماه امسال سه شناگر گیلانی به اردوی تیم ملی دعوت شده بودند و همچنین چهار شناگر و یک مربی نیز به تیم ملی شنای جوانان ایران دعوت شدند.
وی ادامه داد: برای اولین بار نیز مسابقات شیرجه را در استان گیلان برگزار کردیم که حدود 70 ورزشکار در آن حضور داشتند و پس از آن ، تیم شیرجه گیلان به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شد.
وی بیان کرد: تیم شنای گیلان نیز در رقابت های قهرمانی لیگ کشور مقام پنجم را به خود اختصاص داد و تیم های شنای رده سنی 11 تا 14 سال استان گیلان نیز در رقابت های قهرمانی کشور که در شیراز جریان داشت ، مقام چهارم را کسب کردند.
رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی استان گیلان اضافه کرد: در ابتدای سال 92 نیز بحث استعدادیابی را انجام دادیم که در هر شهرستان 40 نفر انتخاب شدند که پس از آموزش های اولیه، به هیات شنا تزریق می شوند.
وی گفت : امیدواریم که به زودی تکلیف استخر کوثر رشت نیز مشخص شود و همچنین سایر شهرستان های استان گیلان نیز دارای امکانات اولیه این رشته باشند تا ورزشکاران ما بتوانند در رقابت های مختلف کشوری و حتی برون مرزی بیش از پیش بدرخشند.ک/3
7285/695
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن