تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):گوش خود را به شنيدن خوبى‏ها عادت بده و به آنچه كه به صلاح و درستى تو نمى‏افزايد گو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821029413




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احیای خانه احزاب را به رسمیت نمی‌شناسیم/نشست‌های احزاب با دولتمردان در سال آینده تکمیل شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: حبیبی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
احیای خانه احزاب را به رسمیت نمی‌شناسیم/نشست‌های احزاب با دولتمردان در سال آینده تکمیل شود
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: وجود خانه احزاب با سیاست‌های گذشته را به رسمیت نمی‌شناسیم، اما با اینکه احزاب مرکزی برای توسعه تحزب در کشور همچنین تعامل داشته باشند، موافقیم.


"محمدنبی حبیبی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فعالیت‌های اخیر احزاب در سال 92 اظهار داشت: سال 92 سالی مشابه سال‌های گذشته برای احزاب کشور بود و در مجموع اتفاق متفاوتی نسبت به سال‌های گذشته نیفتاد.
 
وی با اشاره به سه ضایعه ارتحال مرحوم عسگراولادی، پرورش و حاجی‌حیدری در سال 92 افزود: برخی از شخصیت‌های دیگر استانی موتلفه نیز در این سال رحلت کردند که در هر صورت برای حزب موتلفه ضایعات بسیار بزرگی محسوب می‌شد.
 
حبیبی با بیان اینکه دعوت وزارت کشور از احزاب سیاسی پس از چندین سال که چنین گردهمایی در کشور وجود نداشت کار شایسته‌ای بود، اضافه کرد: امیدواریم این اتفاق مثبت در سال جدید نیز ادامه یافته و تکمیل شود.
 
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: ما از مجموعه اقدامات دولت در مسیر پیشبرد احزاب تحزب استقبال می‌کنیم و معتقدیم یکی از شرط‌های مهم جمهوریت نظام تعمیق و توسعه فرهنگ تحزب در کشور است و امیدواریم ارتباط بین احزاب، دولت به صورت روز افزونی افزایش یابد.
 
حبیبی با اشاره به کمیته اجرایی خانه احزاب که اخیرا تشکیل شده است، افزود: وجود خانه احزاب با سیاست‌های گذشته را به رسمیت نمی‌شناسیم، اما با اینکه احزاب مرکزی برای توسعه تحزب در کشور همچنین تعامل داشته باشند، موافقیم، ما همچنین اعتقاد داریم احیای خانه احزابی که در گذشته تعطیل شده است، تلاش ناموفقی خواهد بود.
 
انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 132]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن