تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هنگام بى نيازى شكر مى گزارد و منافق هرگاه بى نياز شود طغيان مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805117211




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گل‌محمدي:بازي با پرسپوليس خطري‌برايمان ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: گل‌محمدي:بازي با پرسپوليس خطري‌برايمان ندارد
سرمربي تيم فوتبال نفت گفت: کارمان براي کسب سهميه سخت است و به همين دليل بازي‌هاي تدارکاتي خوبي را پشت سر گذاشتيم.

 يحيي گل‌محمدي ابتدا در خصوص اظهارات امروز تاج رئيس سازمان ليگ اظهار داشت: به نظر من آقاي تاج صحبت‌هاي بسيار خوبي را مطرح کردند و قطعاً اين صحبت‌هاي ايشان مي‌تواند به فوتبال ايران از همه لحاظ کمک کند، ما هم به همه صورت از صبحت‌هاي تاج حمايت مي‌کنيم تا بتوانيم به فوتبال‌مان کمک کنيم.

به نقل از فارس، وي افزود: به نظرم صحبت‌هاي تاج بايد سرلوحه تمام باشگاه‌ها قرار گيرد و جا دارد از همينجا از رئيس سازمان ليگ بابت اين نگاه خوبش به ليگ برتر و فوتبال ايران تشکر کنم.

ايشان خوشبختانه هميشه پيگير وضعيت فوتبال ما بوده است و در اين موقعيتي که فوتبال ما کمي دچار مشکل شده صحبت‌هاي تاج نشان داد که ايشان تمهيدات بسيار مثبتي براي فوتبال ايران انديشيده است که قطعاً در روند رو به رشد فوتبال ما کمک شاياني خواهد کرد. مخصوصاً جهت فوتبال ما را مشخص مي‌کند.

گل‌محمدي ادامه داد: اميدوارم تمام حرف‌هاي تاج اجرايي شود اما در اين راه ايشان احتياج به حمايت همه‌جانبه اقشار فوتبال دارد تا به هدفش برسد.

گل‌محمدي در پاسخ به سؤالي که کدام قسمت از صحبت‌هاي تاج مورد تأييد شما قرار گرفته، گفت: ايشان در بخش جوانان جذب اسپانسرها بحث‌هاي مالي باشگاه‌ها بسيار خوب صحبت کردند و اگر تمام مواردي که ايشان اعلام کرده اجرايي شود به نظرم فوتبال ما به سمت فوتبال بسيار پاکي خواهد رفت و ما قطعاً به راه خوبي سوق داده مي‌شويم و آينده فوتبال ما هم تضمين مي‌شود.

گل‌محمدي در مورد شرايط نفت تهران نيز گفت: همانطور که مي‌دانيد ما تعطيلي‌هاي زيادي داشتيم و به همين دليل چهار پنج بازي دوستانه در دستور کاري خود قرار داديم. ما با تيم‌هاي ذوب‌آهن، راه‌آهن، داماش و سايپا بازي کرديم و از چهار بازي سه نتيجه برد کسب کرديم و يک بازي هم مساوي شد. خوشبختانه شرايط تيمي ما بسيار خوب است و چهارشنبه هم بايد آخرين بازي خودمان را مقابل پرسپوليس در ديداري دوستانه انجام دهيم تا براي بازي‌هاي ليگ برتر و بازي حساس مقابل استقلال آماده شويم.

وي در پاسخ سؤالي که آيا بازي با پرسپوليس بابت مصدوميت و برخي مسائل براي شما کمي خطرناک نيست، گفت: من نمي‌دانم منظور شما بابت اين سؤال چيست؟ چرا بايد اين بازي خطرناک باشد؟ اين بازي خطري براي ما ندارد و مشکلي هم براي ما پيش نمي‌آيد. هيچ مصدومي هم نمي‌دهيم. به نظرم بازي با پرسپوليس مي‌تواند محک خوبي براي ما باشد و قطعاً به ما کمک مي‌کند تا با آمادگي بيشتري کار خود را دنبال کنيم و به مصاف حريفان برويم. ما دنبال اين هستيم بهترين استفاده را از بازي با پرسپوليس ببريم.

گل‌محمدي درباره کسب سهميه نفت تهران نيز گفت: کار ما خيلي سخت شده اما با تمام وجود تلاش مي‌کنيم. بازي‌ها بسيار حساس‌تر شده، اميدوارم که با تمام انرژي و قوت‌مان به مصاف حريفان برويم تا بتوانيم کسب سهميه کنيم. خدا را شکر تيم ما شرايط خوبي دارد و بچه‌ها بسيار با انگيزه‌اند که اين بسيار خوب است آنها در تمرين بسيار سرحال هستند و اميدوارم جزو دو تيم بالاي جدول باشيم.

گل‌محمدي در پايان درباره شرايط تيم ملي فوتبال کشورمان و وضعيت حال حاضر آن نيز گفت: از چه چيزهايي انتقاد مي‌کنند؟ ما کار سختي در پيش داريم چون بايد به يکي از بزرگ‌ترين رويدادها برويم ما براي اينکه بتوانيم با آمادگي بالايي به اين مسابقات برويم بايد اردوهاي خوبي را برگزار کنيم. قطعاً اين اردوها کمک مي‌کند تا آمادگي بيشتري را داشته باشيم. تمام مسئولين بايد به تيم ملي کمک کنند تا اردوها را برگزار کنيم. ما بايد از آبرو و حيثيت فوتبال ايران در جام جهاني دفاع کنيم و از نام ايران حفاظت کنيم. جام جهاني شوخي‌بردار نيست کارمان بسيار سخت است اميدوارم بيشتر از اينها براي تيم ملي تلاش کنيم تا برنامه‌هاي کي‌روش بيشتر اجرايي شود چون اين به نفع همه فوتبال ماست.





googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

يکشنبه 1392/12/25 21:09





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن