تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 14 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):برترین ایمان آن است که معتقد باشی هر کجا هستی خداوند با توست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

طراحی سایت تهران سایت

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

Future Innovate Tech

باند اکتیو

بلیط هواپیما

بلیط هواپیما

صمغ های دارویی

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1800172602




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار خراسان رضوی مردم را به استقبال از رهبر معظم انقلاب دعوت کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار خراسان رضوی مردم را به استقبال از رهبر معظم انقلاب دعوت کرد مشهد - ایرنا - استاندار خراسان رضوی در پیامی مردم را به استقبال از رهبر معظم انقلاب در جوار حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) همزمان با نخستین روز سال نو دعوت کرد.


به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رشیدیان در این پیام اظهار داشت: پایتخت معنوی ایران و سرزمین شمس الشموس بشارت آغاز سال نو، نوید بخش دیداری فرح بخش و تجدید بیعتی تازه با مقتدای دلها، رهبر معظم و سکاندار انقلاب اسلامی است.
در پیام استاندار خراسان رضوی آمده است: سالی موفق و سرشار از افتخارات ملت ایران در دستیابی به گامهای بلند علمی و حماسه های ماندنی در عرصه های سیاسی و اقتصادی در حال گذر و نوروزی دیگر فرا روی ملت سرافراز ایران اسلامی قرار دارد تا شاکر نعمات بیکران و سجاده نشین مهر و رحمت الهی باشند و از درگاه حضرتش توفیق خویش را در تداوم ایفای رسالت الهی و حراست از نظام اسلامی مسالت نمایند.
این پیام می افزاید: در طلیعه هر بهار در شهر امام مهربانی ها ، نغمه جان بخش ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) گوش نواز دل های بی قراری ا ست که در همایش عظیم عاشقان ولایت در فضایی آکنده از عشق ورزی و وفاداری به دیدار مراد خویش می شتابند تا از بیانات ناب رهبر فرزانه انقلاب توشه راه برگیرند.
در ادامه پیام آمده است: به لطف الهی در نوروز امسال نیز رایحه دلنشین ولایت، پایتخت معنوی کشور را معطر می سازد و جهان اسلام از جوار نور باران رضوی مخاطب ولی امر مسلمین است، بی تردید ضمیر پاک وفاداران انقلاب و رهروان حرکت بزرگ بیداری اسلامی، عطشناک جرعه جرعه کلام رهبری ا ست تا در پی یکسال مقاومت جانانه در برابر توطئه های شوم استکبار واژه واژه آن را در تداوم مبارزه، چراغ راه خود سازد.
استاندار خراسان رضوی افزود: برای مردم ولایتمدار و بصیر ایران اسلامی لحظات معنوی این دیدار فرصت مغتنمی است تا همچون گذشته با خوشه چینی از سخنان مقتدا و امام خویش، نقش تاریخی خود را در سال پیش رو ایفا نموده و در مسیر تداوم عزت و سرافرازی ایران اسلامی همگام با دولت تدبیر و امید اقتصاد مقاومتی را تحقق بخشیده و بار دیگر با ناکام گذاردن توطئه اعمال فشار های بیشتر اقتصادی و تهدید به افزایش تحریم ها ، ناامیدی و ذلت دشمنان کوردل انقلاب اسلامی را به تماشا بنشینند.
رشیدیان، با تبریک فرارسیدن سال نو و عرض خیر مقدم به محضر مبارک ولی امر مسلمین جهان (مد ظله العالی) از قشرهای مختلف مردم متدین و همیشه در صحنه و زائران حریم ملکوتی حضرت ثامن الحجج (ع) برای حضور در این آیین با شکوه که ساعت 9 صبح اول فروردین ماه 1393 در حرم مطهر رضوی برگزار می گردد، دعوت به عمل آورده است.
وی افزود: رجاء واثق دارم حضور انبوه شیفتگان ولایت در این مراسم، یکبار دیگر صحنه هایی به یاد ماندنی از همدلی و وحدت دشمن شکن و پیوند ناگسستنی مردم با مقام عظمای ولایت را در برابر چشمان حیرت زده جهانیان به نمایش خواهد گذاشت./1
7489 /664
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن