تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821236847




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توزيع ده هزار كتابچه مسافت راه هاي آذربايجان غربي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ اسفند ۱۳۹۲ (۱۴:۴۶ب.ظ)
توزيع ده هزار كتابچه مسافت راه هاي آذربايجان غربي ده هزار جلد كتابچه مسافت راه هاي آذربايجان غربي براي اطلاع رساني و آگاهي از اطلاعات جاده هاي استان بين مسافران نوروزي توزيع مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج، مدير كل راه و شهرسازي استان آذربايجان غربي در حاشيه مراسم رونمايي از اقلام تبليغاتي و هماهنگي دستگاه هاي اجرايي خدمات سفر استان گفت: راهداران در ايام تعطيلات نوروز بسته فرهنگي شامل ده هزار جلد كتابچه مسافت راه ها، پنج هزار جلد نقشه راه هاي استان به همراه ديگر اقلام تبليغاتي بين مسافران توزيع مي كنند.
خليل محبت خواه با اعلام اينكه دويست عدد تابلو و بنر با محتواي پيام هاي اخطاري، اخباري و اطلاعاتي در محورهاي پر تردد استان نصب مي شود، ادامه داد: همچنين در اين ايام پيام هاي هشداردهنده و اخباري از تابلوهاي پيام متغير و ثابت مركز مديريت راه هاي استان انعكاس مي يابد.
وي اطلاع‌رساني و آگاه‌سازي رانندگان و مسافران نوروزي از وضعيت جاده هاي استان را در كاهش حوادث و تصادفات مهم برشمرد و يادآور شد: امسال تلاش مي كينم با استفاده از امكانات و منابع داخلي، ظرفيت خدمات رساني اكيپ‌هاي راهداري استان به مسافران نوروزي افزايش بيابد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن