تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):تقوای خدا پیشه کنید و دینتان را با ورع و تقوا حفظ کنید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803966484




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روسیه: طرح قطعنامه اوکراین در شورای امنیت غیرمنطقی بود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

روسیه: طرح قطعنامه اوکراین در شورای امنیت غیرمنطقی بود مسکو-ایرنا- وزارت امور خارجه روسیه روز یکشنبه با انتشار بیانیه ای طرح قطعنامه از سوی آمریکا در مورد رویدادهای اوکراین را غیرمنطقی خواند.


به گزارش ایرنا در بیانیه وزارت خارجه روسیه در مورد طرح قطعنامه آمریکایی گفته شده است: این ابتکار از آغاز شکل گیری غیر منطقی بود، زیرا حوادث اوکراین هیچ تهدیدی برای صلح و امنیت بین المللی ندارد که مطابق منشور سازمان ملل، شورای امنیت به آن رسیدگی کند.
در بیانیه آمده است : اقدام طرف آمریکایی فقط به دلیل تمایل این کشور برای تامین منافع ژئوپلیتیکی می باشد و آنها حداکثر تلاش را برای سیاسی کردن مساله اوکراین و ایجاد تشنج در سطح بین المللی در این مورد به عمل می آورد.
روز شنبه در شورای امنیت در مورد پیش نویس قطعنامه ای که از طرف آمریکا در باره مساله اوکراین مطرح شده بود رای گیری شد و روسیه آن را وتو کرد.
وزارت خارجه روسیه در توضیح اقدام خود برای رد این قطعنامه با انتقاد از سیاست های آمریکا درمورد مساله اوکراین، گفت : متاسفانه مقام های آمریکایی به فکر تامین امنیت و آرامش اوکراین و شکوفایی و بهبودی وضع این کشور نیستند.
در این بیانیه آمده است: آمریکا همچنان به معیارهای فراموش شده تکیه می کند و سعی دارد دیدگاه های سیاسی خود را در باره ساختار حکومت اوکراین به این کشور تحمیل کند.
این بیانیه می افزاید: در طرح قطعنامه آمریکایی به عوامل اصلی بحران داخلی در اوکراین و در وهله اول غصب قدرت در این کشور از طریق زور و نقض توافقنامه به دست آمده با میانجی گری آلمان ، لهستان و فرانسه هیچ اشاره ای نشده است.
ˈدر پیش نویس قطعنامه همچنین از فعالیت های گسترده گروه های نژادپرست مسلح و اعمال غیرقانونی و لغو حقوق و آزادی های اقلیت های قومی و زبانی در اوکراین که در قوانین این کشور تضمین شده است، سخنی به میان نیامده بود.ˈ
وزارت خارجه روسیه در بیانیه خود افزود: در این سند بر غیرقانونی بودن برگزاری همه پرسی در کریمه تاکید و سعی شده بود شرایط اطلاعاتی کاذب پیرامون مساله ایجاد شود و به نظر می رسد یکی از اهداف اصلی مولفان پیش نویس قطعنامه همین بود.
در این بیانیه آمده است: روسیه بارها در مورد غیرسازنده بودن این گونه اقدامات هشدار داده است. ابتکار آمریکا در شورای امنیت نشان داد که درخواست های روسیه مبنی بر برخورد منطقی و عاقلانه در مساله اوکراین نادیده گرفته شد و به همین دلیل هیات روسیه در شورای امنیت پیش نویس این قطعنامه را رد کرد.
وزارت خارجه روسیه درپایان بیانیه خود ابراز امیدواری کرده است کشورهایی که در مساله اوکراین جانبدارانه رفتار کرده اند، رویکرد خود را تغییر داده و راه همکاری برای تامین حقوق همه مردم این کشور از جمله ساکنان مناطق جنوب و جنوب شرق اوکراین را در پیش گیرند.
اروپام/2242**518 ** 1064
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن