تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814798665




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

براي کاهش آلام بيماران دياليزي در کنار وزارت بهداشت تلاش مي کنيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ اسفند ۱۳۹۲ (۸:۱۹ق.ظ)
قائم مقام انجمن حمايت از بيماران کليوي براي کاهش آلام بيماران دياليزي در کنار وزارت بهداشت تلاش مي کنيم قائم مقام انجمن حمايت از بيماران کليوي گفت: به عنوان بازويي حمايتي در کنار وزارت بهداشت براي کاهش آلام بيماران دياليزي تلاش مي کنيم.
به گزارش خبرنگارخبرگزاري موج، نادر معيني در مراسم افتتاح هم زمان 151 دستگاه دياليزي 51 بيمارستان تحت پوشش 25 دانشگاه علوم پزشکي کشور که با حضور وزير بهداشت برگزار شد، ضمن بيان اين مطلب از وزير بهداشت به عنوان خيري ياد کرد که قبل از دوران وزارت به بيماران دردمند خدمات درماني ارائه مي کرد و ارائه ي اين گونه خدمات درماني در قالب خيريه به مردم مناطق محروم کشور ادامه دارد.
وي يادآور شد: گرچه وزارت بهداشت خود براي ارائه ي خدمات درماني به بيماران دياليزي اهتمام ويژه دارد اما؛ ما نيز در انجمن حمايت از بيماران کليوي براي کمک به اين بيماران تلاش خواهد کرد.
قائم مقام انجمن از بيماران کليوي ضمن قدرداني از تدبير وزير بهداشت براي راه اندازي دستگاه هاي جديد دياليز در کشور گفت: بدون شک امروز افتتاح همزمان 151 تخت دياليز در کشور، اميد را در دل بيماران کليوي زنده کرد.
وي در ادامه با بيان اين که انجمن حمايت از بيماران کليوي تمام تلاش خود را براي استفاده از ظرفيت خيرين براي کمک به بيماران کليوي به کار مي گيرد، گفت: متاسفانه روزانه 3 تا 5 بيمار جديد دياليزي به آمار بيماران که در مجموع 75 هزار نفر در کشور هستند، افزوده مي شود.
رئيس انجمن حمايت از بيماران کليوي با اشاره به مشکلات بيماران دياليزي گفت: اين بيماران از نظر روحي، رواني، اقتصادي و حتي حقوقي با مشکلات عديده اي مواجه هستند که اين انجمن براي رفع مشکلات بيماران نهايت تلاش خود را به کار مي گيرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن