تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820541313




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همدان در جایگاه دوم لیگ قایقرانی بانوان کشور ایستاد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

همدان در جایگاه دوم لیگ قایقرانی بانوان کشور ایستاد همدان- ایرنا- رییس هیات قایقرانی همدان گفت: تیم هیات همدان در پایان هفته دوم رقابت های لیگ قایقرانی آب های آرام بانوان کشور در جایگاه دوم قرار گرفت.


ˈمحمد ضروریˈ روز یکشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا افزود: هفته دوم مسابقات لیگ آبهای آرام بانوان کشور عصر دیروز(شنبه) به میزبانی دریاچه آزادی برگزار شد و شرکت کنندگان در مواد کایاک یکنفره 500 متر، کایاک دونفره 500 متر، کانوی یکنفره 200 متر و کایاک یکنفره 200 متر بایکدیگر رقابت کردند.
وی اضافه کرد: در مسابقات این هفته، در کایاک یکنفره 500 متر آرزو حکیمی از هیات همدان با زمان دو دقیقه و شش ثانیه و 13 صدم ثانیه توانست در جایگاه نخست قرار بگیرد.
ضروری اظهار داشت: در رقابت کانوی یکنفره 200 متر نیز نرگس خدابنده لو از هیات همدان با زمان یک دقیقه و یک ثانیه و 70 صدم ثانیه رتبه سوم را کسب کرد.
وی بیان داشت: در رقابت کایاک یکنفره 200 متر نیز آرزو حکیمی از هیات همدان با زمان 45 ثانیه و 98 صدم ثانیه توانست در مکان نخست این ماده رقابتی قرار بگیرد..
ضروری خاطرنشان کرد: در پایان هفته دوم رقابت ها تاید واترتهران با 20 امتیاز در رده نخست ایستاد، هیات همدان با 17 امتیاز دوم شد و آوش تهران با 13 امتیاز مقام سوم این هفته از مسابقات را از آن خود کرد.
وی یادآور شد: تیم هیات همدان در هفته نخست مسابقات نیز در رتبه دوم جدول رده بندی قرار گرفته بود.
7520/576
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن