تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه  الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802759667




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارش فیلا از تیم ایران در جام جهانی کشتی


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: گزارش فیلا از تیم ایران در جام جهانی کشتی


پایگاه اینترنتی فدارسیون جهانی کشتی (فیلا) در گزارشی، ایران را به عنوان تیمی که می تواند سومین عنوان قهرمانی متوالی در جام جهانی کشتی آزاد ۲۰۱۴ لس آنجلس آمریکا را کسب کند، توصیف کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در آستانه آغاز رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد در لس آنجلس آمریکا، پایگاه اینترنتی فدراسیون جهانی کشتی (فیلا) گزارشی درباره تیم‌های شرکت کننده در این دوره از رقابت‌ها منتشر کرده که در این گزارش به تیم ایران به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی این دوره از مسابقات اشاره شده است.

پایگاه اینترنتی فیلا در این گزارش نوشته است: «تیم کشتی آزاد ایران به نظر می‌رسد که مترصد رقم زدن یک رویداد تاریخی در کشتی جهان در هفته پیش رو است. ایران که از قوی‌ترین تیم‌های پرافتخار کشتی خود را روانه مسابقات کرده است، در پی آن است که سومین قهرمانی تیمی خود را در رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد بدست آورد و رکورددار کسب بیشترین قهرمانی متوالی در این رقابت‌ها شود. سلاطین کنونی کشتی با گروهی از کشتی‌گیران با استعداد که در میان آنها قهرمانان رقابت‌های جهانی و المپیک در شمار باورنکردنی 6 وزن از 8 وزن دیده می‌شود، به لس آنجلس سفر کرده‌اند. در صدر این کشتی‌گیران حسن رحیمی، در وزن 57 کیلوگرم و رضا یزدانی در دسته 97 کیلوگرم هستند که هر دو نشان طلای رقابت‌های جهانی پارسال را کسب کردند. »

در ادامه این گزارش آمده است :«ایرانی‌ها برای کسب سومین قهرمانی متوالی خود در جام جهانی کشتی باید از سد و مانع بزرگ و پراستعدادی مانند روسیه عبور کنند که در تیم خود نفراتی مانند بخان گوی‌ گرف قهرمان جهان در سال 2013 در وزن 61 کیلوگرم و همچنین نریمان اسماعیل‌اف دارنده نشان برنز رقابت‌های جهانی در وزن 57 کیلوگرم را در اختیار دارند. روسیه نایب قهرمان 2 دوره قبلی رقابت‌های جام جهانی در این دوره از مسابقات به عنوان یکی از مدعیان محسوب می‌شود و بسیاری انتظار جدال این تیم با ایران را در فینال مسابقات برای کسب مدال طلا دارند. هرچند روس‌ها پیش از رسیدن به آن مسابقه باید از آزمون‌های سختی مانند جدال با تیم اوکراین و مغولستان شگفتی‌ساز سربلند بیرون آید.»

در بخشی دیگر از گزارش پایگاه اینترنتی فیلا با عنوان ستاره‌های احتمالی تورنمنت، اشاره دیگری به تیم ملی کشتی ایران شده و آمده است: «در سال 2013 حسن رحیمی در وزن 57 کیلوگرم قهرمان رقابت‌های جهانی شد و دومین مدال جهانی‌اش را کسب کرد. 5 سال قبل او قهرمان رقابت‌های جوان جهان در سال 2009 شد. مسعود اسماعیل‌ پور در وزن 61 کیلوگرم در رقابت‌های جهانی سال 2013 در بوداپست خستگی‌ناپذیر نشان داد و با حفظ شیوه هجومی و فیزیکی کشتی‌اش نشان برنز را از آن خود کرد. او در سال 2008 با قهرمانی در رقابت‌های جوانان جهان توانمندی خود را به دنیا نشان داد.»

پایگاه اینترنتی فیلا در ادامه آورده است:«در دسته 74 کیلوگرم عزت‌الله اکبری از گمنامی به عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های جهانی سال 2013 دست پیدا کرد و تنها با شکست برابر جوردن باروس از رسیدن به نشان طلا بازماند. احسان لشکری هم از قدرت بی‌نظیری برخوردار است که به او اجازه می‌دهد که رقبایش را به آسانی به هوا پرتاب کند. این ستاره ایرانی هم در رقابت‌های جهانی 2013 و هم در رقابت‌های المپیک 2012 لندن نشان برنز گرفت. رضا یزدانی چالاک، قدرتمند و سریع در دسته 97 کیلوگرم، هم کسی است که نشان داده برازنده لقب "پلنگ جویبار" است. در این مقطع زمانی او برترین کشتی‌گیر جهان در وزن خودش است. یزدانی که در سال‌های 2011 و 2013 قهرمان رقابت‌های جهانی شد، در سال 2006 و 2007 هم نشان برنز را از آن خود کرده بود و در رقابت‌های المپیک 2012 پنجم شد.»


شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 127]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن