تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تلخى حق را تحمل كن، و مبادا كه فريب شيرينى باطل را بخورى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805665150




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقاد حجت الاسلام رسایی از ضرب و شتم تصویر بردار سیما در سفر اشتون به اصفهان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:




انتقاد حجت الاسلام رسایی از ضرب و شتم تصویر بردار سیما در سفر اشتون به اصفهان خبرگزاری رسا ـ عضو کمیسیون اصل نودم قانون اساسی گفت: در جریان حضور اشتون در اصفهان خبرنگار صدا و سیما از وی تصویربرداری می‌کرد که یک نفر از همکاران که به احتمال زیاد از نیروهای امنیتی بود خبرنگار را دنبال کرده و سیلی محکمی بر گوش وی می‌زند حال سوال این است که جمهوری اسلامی مستعمره کشورهای اروپایی است؟



به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حمید رسایی در نشست علنی امروز شنبه 24 اسفند مجلس شورای اسلامی در اخطار قانون اساسی با استناد به اصل 85 قانون اساسی و ماده 209 آیین نامه داخلی مجلس مبنی بر سوال نمایندگان گفت: براساس آیین نامه پس از گزارش کمیسیون باید در اولین جلسه سوال نماینده مربوطه اعلام وصول شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از مطرح نشدن برخی از سوالات نمایندگان افزود: سوالی در تاریخ 25 آذرماه و دیگری برای 22 دی ماه تاکنون اعلام وصول نشده است.

وی ادامه داد: سوال از وزیر نفت مربوط به زمان های گذشته پس از پیگری‌های مستمر به تازگی هیات رئیسه بررسی آن را به هفته جاری موکول کرده این در حالی است که در برنامه کاری برای روز سه شنبه زمان و اسامی نطق و ناطقان را اعلام نکردند و این یعنی اینکه به احتمال زیاد در روز سه شنبه مجلس جلسه‌ای نخواهد داشت با توجه به اینکه بعد از ظهر هم جلسه گذاشته می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان اینکه اگر قرار است سوالات نمایندگان مطرح شود نباید سوالی طرح شود تصریح کرد: نحوه زمان بندی برای طرح سوالات در صحن علنی مجلس صحیح نیست.

وی با تاکید بر اینکه سوالات نمایندگان پرسش های نمایندگان است افزود: هیات رئیسه مجلس باید با دقت بیشتری به سوالات نمایندگان بپردازد.

رسایی یادآور شد: بنده هفته قبل و سه هفته گذشته قرار بود در اصفهان سخنرانی داشته باشم که به صورت اتفاقی این جلسه همزمان با سفر اشتون به اصفهان شد که سخنرانی بنده به علت نقد مذاکرات ژنو لغو شد.

وی ادامه داد: در جریان حضور اشتون در اصفهان خبرنگار صدا و سیما از وی تصویربرداری می‌کرد که یک نفر از همکاران که به احتمال زیاد از نیروهای امنیتی بود خبرنگار را دنبال کرده و سیلی محکمی بر گوش وی می‌زند حال سوال این است که جمهوری اسلامی مستعمره کشورهای اروپایی است؟

عضو کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس گفت: اینکه اشتون نمی‌خواهد خبرنگاران یا اصحاب رسانه از وی سوالی بپرسند محلی از اعراب ندارد و وی باید پاسخگوی ملت شریف ایران باشد.

وی ضمن عذرخواهی از خبرنگاری که در حین تصویربرداری از اشتون سیلی محکمی را متحمل شد تصریح کرد: ملت و مسئولان باید به استقلال کشور طبق فرمایش رهبری تکیه کنند.

باهنر در پاسخ به اخطار رسایی گفت: سوالات نمایندگان به ترتیب در مجلس مطرح می شود البته شما غیر از سوالاتی که مطرح می کنید در غالب تذکر سوالاتی را نیز مطرح میکنید که اشکالی ندارد.

وی ادامه داد: مجلس پویا بود و هیات رئیسه نیز تلاش می کند به وظیفه خود به خوبی عمل کند./924/د102/ج



۱۳۹۲/۱۲/۲۴






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن