تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر جوانى كه در سن كم ازدواج كند ، شيطان فرياد بر مى آورد كه : واى برمن ، واى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819617234




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بان کي مون خواستار کمک ايران و روسيه براي حل بحران سوريه شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ اسفند ۱۳۹۲ (۱۶:۱۲ب.ظ)
بان کي مون خواستار کمک ايران و روسيه براي حل بحران سوريه شد دبير کل سازمان ملل گفت، دولت‌هاي روسيه و ايران مي‌توانند به دولت سوريه بگويند که بايد با موضعي سازنده‌تر به کنفرانس ژنو بيايد.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، بان کي مون، دبيرکل سازمان ملل متحد از تهران و مسکو خواست بر دولت سوريه براي از سرگيري مذاکرات با مخالفان فشار آورند.
بر اساس اين گزارش، بان کي مون که در کنفرانس خبري در نيويورک اظهار داشت: کساني که داراي اثر گذاري هستند همچون دولت‌هاي روسيه و ايران مي‌توانند به دولت سوريه بگويند که بايد با موضعي سازنده‌تر به کنفرانس ژنو بيايد.
دبير کل سازمان ملل افزود: يران کشور مهمي در منطقه است و مي‌تواند نقش مهمي ايفا کند، همچون فهماندن اين نکته به دولت سوريه که بايد به شکل سازنده‌تري در کنفرانس ژنو شرکت کند.
بان کي مون درباره نامزدي بشار اسد در انتخايات رياست جمهوري آتي در سوريه گفت: اگر اسد نامزد اين انتخابات باشد، بسيار دشوار است که بتوان گفت‌و‌گوهاي صلح را در ژنو پيش برد، چرا که يکي از اهداف مذاکرات، تشکيل دولت انتقالي است.
در دور گذشته مذاکرات، دولت سوريه و مخالفان بر سر اولويت بحث‌ها با يکديگر اختلاف نظر داشتند. در حالي که دولت سوريه مي‌گفت ابتدا بايد مساله مبارزه با تروريسم مورد بحث گذاشته شود، مخالفان خواستار مطرح شدن مساله تشکيل دولت انتقالي به عنوان بحث نخست بود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن