تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كار خير و صدقه، فقر را مى‏بَرند، بر عمر مى‏افزايند و هفتاد مرگ بد را از صاحب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820541294




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده ولی فقیه درسپاه: توافق هسته ای ناشی ازاقتدارنظام است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده ولی فقیه درسپاه: توافق هسته ای ناشی ازاقتدارنظام است اهواز- ایرنا - نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: توافق هسته ای گروه 1+5 با کشورمان، ناشی از اقتدار جمهوری اسلامی ایران در عرصه های بین المللی است.


حجت الاسلام ˈعلی سعیدیˈ روز شنبه درهمایش اقتصاد مقاومتی درجمع بسیجیان و مدیران صنعت نفت جنوب در تالار شرکت ملی حفاری ایران در اهواز افزود: قدرت های جهانی و استکباری که از تحریم ها نتیجه ای نگرفته بودند متوسل به مذاکره و دیپلماسی با ایران شدند چون دریافتند که تحریم ها قدرت غنی سازی ایران برای مصارف صلح آمیز را افزایش داده است.
وی گفت: در چنین شرایطی، غربی ها چاره ای جز مذاکره با ایران نداشتند.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جایگاه ملت و نظام اسلامی در مسایل منطقه ای و بین المللی اشاره کرد و گفت: در حالی که ملت ایران پیش از انقلاب هیچ جایگاهی در عرصه های جهانی نداشت هم اکنون به یک بازیگر مهم در صحنه های منطقه ای و جهانی تبدیل شده و این برای ملت و نظام اسلامی اقتدار آفرین است.
حجت الاسلام سعیدی به موضوع اقتصاد مقاومتی و برکات اجرایی آن پرداخت و گفت: نگاه به داخل و استفاده از ظرفیت های عظیم داخلی در بخش های مختلف به گونه ای که وابستگی اقتصادی کشور به خارج را کمتر یا قطع کند شالوده و اساس اقتصاد مقاومتی است.
وی اصلاح فرهنگ و پرهیز از مصرف زدگی و اسراف و تبذیر را پیش نیاز اقتصاد مقاومتی توصیف کرد و گفت: مصرف گاز در کشور 76میلیونی ما با چین یک میلیارد و 300میلیون نفری برابری می کند و جامعه اسلامی از این بابت خرسند نیست و با منطق اقتصاد مقاومتی تناسبی ندارد.
حجت الاسلام سعیدی افزود: روحیه مصرف زدگی و اشرافی گری با معیارهای اسلامی و ملی همخوانی ندارد و این معضل ما را به سرمنزل مقصود که اقتصادی پویا و بدون وابستگی است، نخواهد رساند.
وی با بیان این که برای اجرای قانون اقتصاد مقاومتی باید کمربندها را بست و با همه توان وارد عرصه تولید، کار و تلاش شد افزود: وقتی می توانیم با دشمن مبارزه کنیم که خود را در عرصه های اقتصادی قوی کنیم و در نیازهای اساسی کشور سرپای خود بایستیم.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نقش خطیر رهبری و ولایت در پیروزی ها و موفقیت ها در دهه های اخیر اشاره کرد و در ادامه گفت: بدیهی است زمانی که مردم پیرو مقام عظمای ولایت باشند پیروزی امری بدیهی و قطعی است.
در این همایش ˈحمیدرضا گلپایگانیˈ گزارشی از موفقیت ها و توانمندی های شرکت ملی حفاری ایران در طول 34سال اخیر با وجود تحریم های ظالمانه ارایه کرد.
وی گفت: در اوایل انقلاب اسلامی که خارجی ها همه صنعت حفاری کشور را در اختیار داشتند تصور نمی کردند با خروج آنان صنعت حفاری ایران به دست فرزندان این مرز و بوم اداره شود.ک/3
/681/ 646/641
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن