تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن همواره خانواده خود را از دانش و ادب شايسته بهره مند مى سازد تا همه آنان را وارد ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812926616




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایازی: اگر احمدآقا زنده بود شاید خیلی از حذف‌ها انجام نمی‌شد


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: ایازی: اگر احمدآقا زنده بود شاید خیلی از حذف‌ها انجام نمی‌شد
همدرس حاج سید احمد خمینی در حوزه علمیه قم ایشان را شخصیتی هوشمند خواند که اگر زنده بود شاید بسیاری از حذف‌ها امروز انجام نمی‌گرفت.
آفتاب: محمدعلی ایازی در گفت‌و‌گو با ایلنا در سالگرد رحلت حاج سید احمد خمینی اظهار داشت: بدون شک یادگار امام شخصیت بسیارموثری بود که در دوران پرفراز و نشیب انقلاب در کنار حضرت امام (ره) حضور داشت و آگاهی و بینش عمیقی نسبت به نظرات ایشان داشت.


وی با اشاره به درک عمیق حاج سید احمد خمینی از مسائل اجتماعی و سیاسی نقش وی در نظام را کارساز و مهم دانست و خاطرنشان کرد: از این جهت ایشان نقش ویژه تاریخی در آن مقاطع ایفا کردند. نکته مهم این است که امام (ره) شخصیتی را در کنار خود داشتند که بسیار به ایشان اعتماد می‌ورزیدند و این اعتماد در اجرای منویات ایشان بسیار موثر بود.


وی افزود: چنین شخصیتی که سال‌ها در مبارزه بوده و در کنار حضرت امام (ره) کوران مبارزه را پشت سر گذاشته بود می‌توانست در تداوم انقلاب و پیشگیری از آفت‌ها و آسیب‌های تهدیدکننده انقلاب موثر باشد.


ایازی تصریح کرد: با این ویژگی‌ها و این سابقه اگر ایشان زنده بود شاید بسیاری از این حذف‌ها صورت نمی‌گرفت. ایشان شخصیت بسیار هوشمندی بود که فهم عمیقی از مسائل دینی و اجتماعی داشت. من در دوران تحصیل می‌دیدم که نظرات ایشان در حوزه‌های اجتماعی و دینی بسیار قابل توجه بود.


وی در پایان گفت: من با ایشان در حوزه در درس آیت الله سلطانی که پدرخانم ایشان بودند و همچنین در جلسات درس آیت الله فاضل لنکرانی حضور داشتم. از این رو می‌دیدم که به طور کلان ایشان آگاهی عمیقی از مسائل دینی و اجتماعی داشت.






تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن