تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که از آبروی برادر مسلمان خود دفاع کند مطمئناً بهشت بر او واجب می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814648945




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه قطیف عربستان تکفیری‎ها را عامل شکاف میان مسلمانان دانست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:




امام جمعه قطیف عربستان تکفیری‎ها را عامل شکاف میان مسلمانان دانست خبرگزاری رسا ـ امام جمعه قطیف عربستان با تاکید بر حفظ وحدت، وجود صدای تکفیری‎های را سبب فروپاشی وحدت بین مسلمانان است.



 به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ حسن الصفار امام جمعه قطیف عربستان روز گذشته در دیدار با حجت الاسلام شیخ عبدالله دشتی امام جماعت مسجد امام مهدی (عج) کویت در دفتر این عالم در منطقه الرقعی، با تاکید بر ضرورت حفظ اتحاد بین شیعه و سنی گفت: ارتباط و همگرایی بین ملت های اسلامی و کنارگذاشتن اختلافات مذهبی از اصول و استراتژیک بسیار مهم و حساسی است که پیامبر اسلام (ص) و ائمه معصوم (ع) بر آن تاکید بسیار می‎کردند.
وی زندگی مسالمت آمیز بین مذاهب و طایفه‎ها را عاقلانه خواند و افزود: زندگی همه مردم با مذهب و طایفه‎های گوناگون به صورت مسالمت آمیز در کنار یکدیگر مورد تایید عقل و به مصلحت ملت‎هاست.
این عالم عربستانی تفرقه و نفاق را آفات هر جامعه دانست و تصریح کرد: عدم پایبندی ملت ها به حفظ وحدت سبب گسستگی جامعه، افزایش نفرت و در نهایت جنگ می‎شود.
حجت الاسلام صفار تکفیری‎ها را دشمن اتحاد ملت‎ها بیان کرد و عنوان داشت: وجود صداهای تکفیری در بین جوامع سبب فروپاشی وحدت در بین ملت‎ها می‎شود. در بین شیعه و اهل سنت افراد افراطی وجود دارند که برای از بین بردن وحدت تلاش می کنند ولی این تعداد در برابر شیعیان و اهل سنت معتدل بسیار کم هستند.
وی در ادامه به رابطه‎اش با اهل سنت اشاره کرد و گفت: در بسیاری از ماه‎ها حداقل یک دیدار با اهل سنت دارم و با آنان به گفت‎وگو می‎نشینم./994/ب902/د


۱۳۹۲/۱۲/۲۴






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن