تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):مؤمن نيازمند سه چيز است: توفيقى از پروردگار، پند دهنده اى از درون خويش و پذيرش از نصيح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815353269




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دل مشغولي به مُدهاي غربي زمينه ساز بروز آسيب اجتماعي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ اسفند ۱۳۹۲ (۱۱:۵۸ق.ظ)
معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان قم: دل مشغولي به مُدهاي غربي زمينه ساز بروز آسيب اجتماعي است معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان قم با تاکيد بر اينکه هدف شبکه هاي ماهوراه اي تخريب روابط افراد خانواده است، گفت: افرادي که ذهنشان مشغول تيپ و مدهاي آنچناني غربي مي شود در معرض آسيب هستند.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ احمد صادقي در جمع برخي از مديران و دانش آموزان سطوح متوسطه استان قم با بيان اينکه برخي از آسيب ها جوانان را تهديد مي کند به تاثير منفي شبکه هاي ماهواره اي در روابط خانوادگي اشاره کرد و اظهارداشت: هدف شبکه هاي ماهوراه اي تخريب روابط افراد خانواده است.
وي تاکيد کرد: دشمن در پي تغيير رفتار و تخريب افکار دانش آموزان است، افرادي که ذهنشان مشغول تيپ و مدهاي آنچناني غربي مي شود بيشتر در معرض آسيب هستند.
معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان قم به ازدواج هايي که بر اثر دوستي هاي خياباني رخ مي دهد نيز اشاره کرد و افزود: برخي ها در فضاي مجازي فضا پروري مي کنند و ذهن شخص مقابل را در يک فضاي ديگر برده و از خود جاذبه نشان مي دهند که بايد دانش آموزان را با اين خطرات آشنا کرد.
صادفي در ادامه با بيان اينکه موفقيت يک دانش آموز در گرو دوري از فضاهاي مجازي آلوده است گفت: دوري شدن از فضاي صميمي خانواده و گرايش به اعتياد از مصاديق استفاده از شبکه هاي مخرب ماهواره اي است.
وي با تاکيد بر اينکه در مسير خدا حرکت کردن باعث عزت انسان مي شود به شوراي معتمد پليس نيز اشاره کرد و افزود: هدف اصلي از راه اندازي شوراي معتمد پليس بيان چالش ها از سوي مردم و رسيدگي به مشکلات شهروندان است.
معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان قم در ادامه از مواد مخدر به عنوان ريشه بسياري از آسيب هاي اجتماعي نام برد و افزود: اکثر معتادان به مواد مخدر صنعتي در جرائمي مانند سرقت هاي خرد و بداخلاقي هاي اجتماعي نقش دارند .
صادقي در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينکه فرزندان از نظر عاطفي نيازمند نگاه عاطفي پدر و مادرشان هستند، خاطر نشان کرد: هر چقدر اعضاي خانواده به لحاظ عاطفي از يکديگر دور باشند، دچار آسيب پذيري خواهند شد.
وي هدف از تهاجم فرهنگي دشمن را تضعيف ارزش هاي اسلامي و نفوذ بر افکار و آراء ذهن و روان مردم و همچنين نفي هويت ملي، فرهنگي و سلطه فکري و تغيير در ارزش ها براي نفوذ در اذهان جوانان عنوان کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن