تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر پنج خصلت نبود، همه مردم جزوِ صالحان مى شدند: قانع بودن به نادانى، حرص به دنيا، بخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804800451




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مذاکره کنندگان هسته ای به ایستادگی خود برای تامین منافع ملی ادامه دهند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده مرودشت در مجلس: مذاکره کنندگان هسته ای به ایستادگی خود برای تامین منافع ملی ادامه دهند تهران- ایرنا- نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام پشتیبانی از تیم هسته ای و دستگاه دیپلماسی، گفت: از تیم هسته ای می خواهیم همچون همیشه از منافع ملی ایران پاسداری کرده و از آن عقب نشینی نکنند.


به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا ،محمد مهدی برومندی روز چهارشنبه در نطق میان دستور خود در مجلس شورای اسلامی به مذاکرات هسته ای جمهوری اسلامی ایران و 1+5 اشاره کرد و افزود: پرونده هسته ای ایران نتیجه اتهامات ناروا و ناجوانمردانه غرب و فشارهای صهیونیست ها است.
وی ادامه داد: امیدواریم امریکا و غرب ازاین فرصت تاریخی غیر قابل تکرار استفاده کنند، چرا که ملت ایران هراسی از تهدید آمریکا و متحدانش ندارد و راه پرشتاب خویش را در راستای فعالیت های صلح آمیز ادامه می دهد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی به غرب، آمریکا، دبیر کل سازمان ملل و خانم اشتون تذکر جدی داده و عنوان کرد که ملت ایران اجازه دخالت در امور داخلی را به آنها نخواهد داد.
برومندی ملت ایران را صلح دوست، بزرگ و با فرهنگی غنی معرفی کرد و گفت: کسانی که ناقض حقوق بشر شده و دارای سابقه جنگ های جهانی و منطقه با استفاده از بمب اتم هستند، حق صحبت درباره حقوق بشر در ایران را ندارند.
وی اضافه کرد: ملت ایران با بهره گیری از تعالیم اسلامی صلح و برادری را برای همه ملت های جهان می خواهد و هیچ کس نمی تواند درباره حقوق بشر نسبت به ایران سخن بگوید.
این نماینده مجلس شورای اسلامی خطاب به غرب و کشورهای اتهام زننده به جمهوری اسلامی ایران، گفت: سیاست شما در اداره جهان برمبنای رئالیسم است که هیچ حقی برای ملت های جهان قائل نیستید و تنها زور و نابرابری را تجویز می کنید.
برومندی یادآور شد: نتیجه سیاست های مدعیان حقوق بشر کشتار مردم بحرین، سوریه و عراق و میانمار و آفریقای مرکزی است؛ ارتباط آنها در دنیای اسلام با تکفیری های مورد تنفر مسلمانان است.
به گفته وی، بان کی مون و سازمان ملل به نام دفاع از حقوق بشر مدافع قاچاقچیان و سوداگران مرگ هستند.
این نماینده مجلس شورای اسلامی همچنین به عملکرد مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در سفر به تهران انتقاد کرد و افزود: اقدامات خلاف اخلاق و غیرعرف دیپلماتیک خانم اشتون در ملاقات با محکومین قضایی، مخالفین جمهوری اسلامی و فتنه 88 بدگمانی ما را نسبت به غرب بیشتر کرد.
برومندی خطاب به کاترین اشتون گفت: از شما می پرسم اگر هیاتی دیپلماتیک از ایران به اروپا یا آمریکا سفر کند، آیا دولت های شما اجازه می دهد هیات ایرانی با مخالفین دولت شما دیدار کند؟
وی با بیان اینکه ملت ایران اقداماتی نظیر رفتار اشتون را تحمل نمی کند، گفت: مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اگر می خواست از وضعیت حقوق بشر مطلع شود، باید دیداری با جانبازان شیمیایی، مادران شهدای هسته ای و قربانیان تروریسم در ایران انجام می داد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه به برخی مشکلات داخلی اشاره کرد و گفت: بیکاری و تورم از جمله مشکلات محسوب می شود که باید اهتمام و تلاش مجلس و دولت در جهت رفع آن بکار گرفته شود.
به گفته برومندی، باید کارگروهی متشکل از کارشناسان دولت و مجلس برای رفع معضل بیکاری تشکیل شود و راه های برون رفت از این مساله فراهم آید.
وی یکی از دغدغه های مردم را افزایش قیمت ها و تورم دانست و در عین حال تاکید کرد که دولت یازدهم تلاش های مناسبی را در جهت کنترل تورم و شیب نزولی داشته است.
این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: باید مراقب بود که در سال جدید افزایش قیمت ها مردم را نگران نکند و دولت در اجرای مرجله بعدی هدفمندی یارانه ها به نحوی عمل کند که مردم دچار مشکلات اقتصادی و معیشتی نشوند.
برومندی در ادامه با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب درباره اقتصاد مقاومتی گفت: همه با هم باید در اجرای این سیاست ها توجه نشان دهیم؛ اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبری به معنی اتکا به منابع داخلی، قطع وابستگی به خارج و حمایت از تولید ملی است.
وی یکی از ملزومات تحقق اقتصاد مقاومتی را توجه به بخش کشاورزی عنوان کرد و گفت: متاسفانه در سال های اخیر به دلیل نبود برنامه ریزی در این حوزه ، توجه نکردن به ظرفیت های داخلی ، خشکسالی ، افزایش قیمت نهاده های کشاورزی و عدم اجرای صحیح قانون هدفمندی یارانه ها ناملایمات زیادی در این بخش صورت گرفت.
این نماینده مجلس شورای اسلامی خواستار توجه جدی به حوزه تولید و بخش کشاورزی شد و خواستار اهتمام مسئولان ذیربط در این باره شد.
وی در ادامه به مشکلات بخش های مرودشت و پاسارگاد اشاره کرد و از مسئولان امر خواست تا به فراهم شدن زیرساخت های گردشگری در این منطقه توجه کنند.
سیام**7261**1535
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن