تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در هيچ كارى به مردم اميد نبندد و همه كارهاى خود را به خداى عزوجل واگذارد، خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815282737




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آنچلوتي: از حرف‌هاي دي‌ماريا تعجب کردم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: آنچلوتي: از حرف‌هاي دي‌ماريا تعجب کردم
سرمربي ايتاليايي رئال مادريد اعلام کرد از صحبت‌هاي دي‌ماريا درخصوص بازي نکردن در ديدار مقابل مالاگا تعجب کرده است.

کارلو آنچلوتي پيش از ديدار امشب تيمش مقابل مالاگا در هفته بيست و هشتم رقابت‌هاي لاليگا اظهار داشت:‌ نمي‌ترسم از اينکه بازيکنانم خيالشان راحت باشد؛ من به آنها اطمينان دارم و به شخصيتشان اعتماد دارم. همه آنها مي‌دانند که اين بازي مقابل مالاگا به اندازه بازي هفته آينده مهم است. خيال آنها راحت نيست و سخت تمرين مي‌کنند.

وي ادامه داد: آربلوا را در اين بازي در اختيار نداريم. بايد مثل زماني که خديرا را از دست داديم، راه حلي براي اين موضوع پيدا کنيم. ناچو را در دفاع راست امتحان کرده‌ايم؛ او توانايي اين را دارد که در آن قسمت بازي کند. سرخيو راموس نيز در دفاع راست بازي کرده است و اين دو راه حل براي ما است.

سرمربي رئال مادريد خاطرنشان کرد: بايد خودمان را خيلي خوب براي اين بازي آماده کنيم زيرا آنها اخيرا عالي بازي کرده‌اند. مالاگا پيشرفت کرده است. بازيکنان من مي‌دانند که ليگ تا روز آخر به پايان نمي‌رسد. ايسکو بايد در موقعيت‌هاي مختلف بازي کند. او بايد بيشتر دفاع کند. من با او صحبت کردم و به او گفتم که شرايطش مثل سيدورف است. او از اين مقايسه خوشش آمد و من مي‌دانم که ايسکو اگر بيشتر در نقش دفاعي بازي کند، مي‌تواند به تيم کمک کند. دي‌ماريا تنها در تيم ملي آرژانتين در اين پست بازي مي‌کرد و واقعا عالي هماهنگ شده است.

وي اضافه کرد: خيلي راحت مي‌شود تمرکز را از دست داد. درباره کلاسيکو صحبت نمي‌کنيم. فقط به بازي با مالاگا فکر مي‌کنيم و پس از آن هم شالکه. هر روز با خسه صحبت مي‌کنم. او شرايطش را درک مي‌کند. او کمک بزرگي براي ما بوده است و در ادامه همين طور خواهد بود. نمي‌دانم چقدر فرصت به او داده خواهد شد و خسه چيزي از ما نمي‌خواهد. به بازيکنان گفته‌ام که همه آنها بايد آماده باشند زيرا شايد آنها را يک دقيقه به ميدان بفرستم اما آن 60 ثانيه مي‌تواند مهم‌ترين لحظه تمام فصلشان باشد. آنها اين را مي‌فهمند و براي بازي آماده هستند.

آنچلوتي گفت: نمي‌دانم دي ماريا چه گفته است اما تعجب کردم که از من خواست براي اين بازي نيمکت‌نشين باشم؛ بازي با مالاگا مهم‌ترين مسابقه است. قوي‌ترين تيمم را به ميدان مي‌فرستم بدون اينکه نگران باشم چه کسي يک اخطار تا محروميت فاصله دارد. مي‌دانم که آيا دي‌ماريا مقابل مالاگا بازي مي‌کند يا نه اما چيزي به او نگفته‌ام. اگر نتواند مقابل بارسا به ميدان برود، يک نفر ديگر را به بازي مي‌فرستم.

وي تأکيد کرد: يک فلسفه خوب داريم. افسانه‌اي درباره شير و غزال وجود دارد. هر صبح در آفريقا يک غزال از خواب بيدار مي‌شود و مي‌داند که يا بايد از شير سريع‌تر بدود يا کشته خواهد شد. هر صبح در آفريقا شيري از خواب بيدار مي‌شود و مي‌داند که بايد از کندترين غزال سريع‌تر بدود يا از گرسنگي تلف خواهد شد. مهم نيست که شما غزال باشيد يا شير. وقتي خورشيد بالا مي‌آيد، بهتر است بدويد. بازيکنان من بايد اين را بفهمند.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

شنبه 1392/12/24 10:55





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن