تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پيش از آن كه زبانت تو را به زندان طولانى و هلاكت درافكند، او را زندانى كن، زيرا هيچ چ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814781785




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فان‌پرسي از بودن در منچستر خوشحال است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: فان‌پرسي از بودن در منچستر خوشحال است
سرمربي منچستريونايتد مي‌گويد رفتن فان‌پرسي از اين تيم صحت ندارد و او در جمع منچستري‌ها باقي خواهد ماند.

هفته‌ سي‌ام ليگ برتر انگليس فردا (يکشنبه) با ديدار حساس منچستريونايتد و ليورپول پيگيري مي‌شود. ليورپول تلاش مي‌کند تا فاصله‌اش را با چلسي صدرنشين کم کند و منچستريونايتد نيز تلاش دارد بتواند سهميه ليگ قهرمانان اروپا کسب کند.

ديويد مويس، سرمربي منچستريونايتد در آستانه بازي حساس تيمش برابر ليورپول گفت: همه مي‌دانند که شرايط خوبي در ليگ برتر نداريم اما اميدواريم بتوانيم در اين بازي مهم سه امتياز مسابقه را کسب کنيم. در 20 روز آينده ديدارهاي حساسي پيش‌رو داريم. انگيزه ما اين است که بازي به بازي بهتر شويم و نتايج بهتري کسب کنيم.

سرمربي منچستريونايتد در ادامه گفت: غير از بازي با المپياکوس در تمام ديدارهاي گذشته‌مان پيشرفت داشتيم. من اين پيشرفت را در تمرينات تيم و در بازيکنان مي‌بينم. شاگردانم انگيزه زيادي براي جبران نتايج اول فصل دارند.

روبين فان‌پرسي، مهاجم هلندي روز گذشته در تمرين‌هاي تيمش شرکت کرد تا شايعات رفتن از منچستريونايتد را به حداقل برساند.

سرمربي منچستريونايتد درباره مهاجم هلندي تيمش گفت: فان‌پرسي از بودن در منچستر خوشحال است و ما نيز از اين که او را در بين خود مي‌بينيم، افتخار مي‌کنيم. دو، سه سال از قرارداد او با منچستريونايتد باقي مانده است و مطمئنم که در بين ما خواهد ماند. بارها گفته‌ام که با حضور روني و فان‌پرسي بهترين مهاجمان را در انگليس داريم. هر دوي آنها قادر هستند به تنهايي سرنوشت يک ديدار را عوض کنند.

منچستريونايتد که با يک بازي بيشتر در رده ششم ليگ برتر انگليس قرار دارد، يکشنبه در ورزشگاه اولدترافورد ميزبان ليورپول است و چهارشنبه در ليگ قهرمانان اروپا ديدار برگشت خود را برابر المپياکوس برگزار خواهد کرد. منچستر در ديدار رفت با دو گل از حريف يوناني شکست خورد.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

شنبه 1392/12/24 08:33





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن