تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نادانى ريشه همه بديهاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804398533




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خيز شاگردان خادم براي سومين جام


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: خيز شاگردان خادم براي سومين جام
تيم‌ملي كشتي آزاد ايران در حالي براي رقابت‌هاي جام جهاني، پنج‌شنبه پس از سفري 21 ساعته به امريكا رسيد


تيم‌ملي كشتي آزاد ايران در حالي براي رقابت‌هاي جام جهاني، پنج‌شنبه پس از سفري 21 ساعته به امريكا رسيد كه در فرودگاه اين كشور با استقبال كثيري از ايرانيان مقيم لس آنجلس روبه‌رو شد. تيم‌ملي كشورمان كه در گروه يك رقابت‌ها با تيم‌هاي امريكا، هند، تركيه و ارمنستان همگروه است امروز در نخستين ديدارش به مصاف تيم ارمنستان مي‌رود.
    
ايران كه عنوان قهرماني دو دوره اين مسابقات را يدك مي‌كشد مورد توجه بسياري از كارشناسان و رسانه‌هاي امريكايي قرار گرفته است چراكه مي‌دانند تيم‌ملي ايران با هدايت خادم ‌خيز بلندي براي هت‌تريك و فتح سومين جام جهاني دارد. البته دستيابي به اين هدف كار ساده‌اي نيست چراكه تيم ايران بايد با تيم ميزبان، يعني امريكا هم روبه‌رو شود. تيمي كه هميشه نشان داده از توانايي و قدرت بالايي برخوردار است و اگر خادم و شاگردانش بتوانند امريكا را شكست دهند يعني اينكه نيمي از راه قهرماني را پشت سر گذاشته‌اند.
طبق برنامه‌ريزي صورت گرفته تيم‌ملي ايران امشب به مصاف ارمنستان مي‌رود. با توجه به اينكه ارمنستان حريف قدري براي ما محسوب نمي‌شود به احتمال فراوان خادم ترجيح مي‌دهد نفرات جوان را به ميدان بفرستد تا علاوه بر تجربه، محكي هم در اين رقابت‌ها بخورند.
مصاف بعدي تيم‌ملي كشورمان با تركيه است. اين رقابت بامداد روز يك‌شنبه برگزار مي‌شود. ترك‌ها كه معلوم نيست چرا با نفرات اصلي خود راهي امريكا نشده‌اند نمي‌توانند مشكلي براي شاگردان خادم به‌وجود آورند و قطعاً ايران در اين بازي هم امتياز كامل را به دست خواهد آورد. البته نبايد چغري و قدرت بالاي ترك‌ها را دست كم گرفت.
اما حساس‌ترين و ديدني‌ترين ديدار دور مقدماتي جام جهاني بين تيم‌هاي ايران و امريكا برگزار خواهد شد كه به واقع از چهره يكي از فيناليست‌هاي مسابقات رونمايي خواهد كرد. تيم ميزبان كه دوست ندارد جام را از دست بدهد قطعا از هيچ تلاشي براي شكست ايران دريغ نخواهد كرد، تا آنجا كه كادر فني قرار است از جردن باروس كشتي‌گير 74 گيلوگرم و المپيكي خود نيز هم استفاده كند.
چهارمين ديدار ايران برابر تيم هند برگزار مي‌شود. هر چند هندي‌ها هيچ وقت در حد و اندازه ايران نبوده‌اند اما چند سالي در برخي از اوزان تك ستاره هايي داشته‌اند كه نبايد از آنها غافل بود.

   رضايي: براي دفاع از قهرماني به امريكا آمده‌ايم
مدير تيم‌هاي ملي كشتي آزاد كه در نشست خبري جام جهاني كشتي آزاد شركت كرده بود درباره اين دوره از رقابت‌ها گفت: در اين دوره از رقابت‌ها ما سعي كرديم كه تلفيقي از كشتي‌گيران با تجربه و عنوان دار و جوان را به روي تشك برويم.
رضايي اظهار داشت: ما دو دوره قهرماني را در كارنامه خود داريم و الان هم براي دفاع از عنوان قهرماني‌مان به امريكا آمده‌ايم اما در كنار آن نگاهي هم به جوانگرايي داريم. البته حضور تيم‌هاي قدرتمندي چون امريكا كار ما را سخت مي‌كند هر چند كه براي قهرماني فرقي نمي‌كند كه با چه تيمي كشتي مي‌گيريم چراكه بايد همه را ببريم.
وي ادامه داد: در بدو ورودمان به فرودگاه، ايرانيان زيادي را ديديم كه به استقبالمان آمدند. اين موضوع در خصلت ايراني‌هاست كه همه جاي دنيا تيم‌ملي كشورشان را تشويق مي‌كنند و به استقبالشان مي‌روند.

   يزداني: ثابت مي‌كنم طلاي المپيك حق من بود
ملي‌پوش وزن ۹۷ كيلوگرم كشتي آزاد ايران با اشاره به اينكه اين دوره از رقابت‌ها شروع خوبي براي بازگشت من است گفت: خدا را شكر وضعيتم خوب است و با تمريناتي كه بعد از ليگ در اردوهاي تيم‌ملي داشتم به شرايط نسبتاً مناسبي رسيده‌ام. فكر مي‌كنم با كشتي‌هاي خوبي كه در اين رقابت‌ها خواهم گرفت، مي‌توانم شروع خوبي را براي بازگشتم فراهم كنم.
رضا يزداني درباره اينكه مدال طلاي المپيك حق من بود اظهار داشت: در المپيك لندن در ديدار نيمه‌نهايي برابر حريف اوكرايني مصدوم شدم و نتوانستم به فينال برسم وگرنه اجازه نمي‌دادم استفان وارنر امريكايي مدال طلاي اين وزن را از آن خود كرد اما اگر در جام جهاني با قهرمان امريكايي المپيك كشتي بگيرم، طوري شكستش مي‌دهم كه ثابت ‌كنم طلاي المپيك حق من بوده است.

    50 هزار دلار جايزه براي تيم‌هاي برتر
فدراسيون كشتي امريكا به تيم‌هاي برتر جام جهاني كشتي آزاد 50 هزار دلار جايزه مي‌دهد. در جام جهاني كشتي آزاد تيم قهرمان اين رقابت‌ها 25 هزار دلار جايزه خواهد گرفت. 15 هزار دلار جايزه نيز براي تيم دوم در نظر گرفته شده و تيم سوم رقابت‌ها 10 هزار دلار خواهد گرفت. لازم به ذكر است تيم‌هاي روسيه، اوكراين، گرجستان، ژاپن و مغولستان در گروه دوم رقابت‌ها قرار دارند.


نویسنده : وحید صابری 
منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: 24 اسفند 1392 - 09:02





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن