تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در حقيقت خداوند جهاد را واجب گردانيد و آن را بزرگداشت و مايه پيروزى و ياور خود قرارش ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819022096




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرمربی تیم ملی ووشوی آمریکا : حسین اوجاقی قهرمان من است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سرمربی تیم ملی ووشوی آمریکا : حسین اوجاقی قهرمان من است آنتالیا - ایرنا - سرمربی تیم ملی ووشوی آمریکا با بیان اینکه مردم ایران و آمریکا دوست هستند، گفت: با تمامی قهرمانان ایرانی ووشوی جهان ارتباط خوبی دارم و حسین اوجاقی قهرمان من است.


« وایدش لی» سرمربی چینی الاصل تیم ملی امریکا که از 14 سال قبل هدایت تیم های ملی آمریکا در رده های سنی مختلف را برعهده دارد، در حاشیه مسابقات جهانی آنتالیابه خبرنگارایرنا گفت: من یک چینی هستم اماسالهاست درآمریکا زندگی می کنم و ازطرف تمامی مردم این کشورمی گویم که ما ایرانی ها را دوست داریم.
حسین اوجاقی ووشوکار ایرانی شناخته ایرانی صاحب 15مدال طلا، 4نقره و 1 برنز جهان و آسیا می باشد.
سرمربی تیم ملی ووشو آمریکا که ازمربیان مطرح ووشوی جهان است، تاکید کرد: ورزش باعث افزایش دوستی ها می شود و من هرگاه در مسابقات مختلف تیم ایران را می بینیم بسیار خوشحال می شوم .
لی که از قهرمانان اسبق ووشوی چین و جهان در بخش ساندا بوده است در خصوص حضور ووشوکاران چینی در تیم ملی آمریکا گفت: چینی ها در بخش تالو عضو تیم ملی امریکا هستند اما در ساندا این مساله وجود ندارد.
وی درعین حال گفت: چینی های زیادی در آمریکا زندگی می کنند و اعضای تیم ملی آمریکا نیز از چینی های دورگه و ساکن در این کشور هستند.
وی باتاکید براینکه چینی ها علاقه چندانی به مبارزه ندارند گفت: تفکرات ایرانی ها با چینی ها متفاوت است به خاطر همین شما درمبارزه موفق تر از ما هستید.
این مربی در مورد روند انتخاب نفرات تیم ملی آمریکا عنوان کرد: در آمریکا چیزی به نام تیم ملی ووشو نداردومعمولا قبل از اعزام ها نفرات جمع شده و خودشان خرج اعزام را می دهند، چراکه دولت از تیم ملی ووشو حمایت نمی کند.
وی افزود:به همین دلیل ما نمی توانیم خودمان را به سطح ایران، چین و روسیه برسانیم چراکه آنان همواره در اردو هستند و ارگان ها از انان حمایت می کنند.
این مربی درپایان درخصوص اینکه مبارزه کدامیک از قهرمانان ووشوی ایران را می پسندد؟ یاداور شد: حسین اوجاقی قهرمان من است.
ورزشی(4)**3783**1590
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن