تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه بنده اى بخواهد چيزى بخواند و يا كارى انجام دهد و بسم اللّه  الرحمن الرحيم بگويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818794046




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخستین همایش بین المللی ماساژ وکایروپراکتیک ورزشی برگزارشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نخستین همایش بین المللی ماساژ وکایروپراکتیک ورزشی برگزارشد تهران بزرگ - ایرنا - نخستین همایش بین المللی ماساژ وکایروپراکتیک روز جمعه با حضوراساتید داخلی وبین المللی این رشته ورزشی درهتل المپیک تهران برگزارشد.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، این همایش بین المللی با رویکرد سلامت و کارآفرینی در ورزش ایران امروزازساعت 9صبح با حضورجمعی از فعالان ماساژ کشورمان ،دبیر انجمن تحقیقات طب سنتی ایران دردانشگاه پزشکی تهران ،پزشک سفارت روسیه ، حسین کاشی ایرانی مقیم درکشورژاپن متخصص درطب سنتی ، حمیدرضا خانپور مدیرکل فنی و حرفه ای تهران به مدت یک روز برگزار شد.
مدیرکل فنی و حرفه ای استان تهران دراین همایش گفت: رشته ماساژ باید به شغل و حرفه ای خاص تبدیل شود تا زمینه آموزش تخصصی را در کشورمان ایجاد کنیم .
حمیدرضا خانپور ادامه داد: بتوانیم با توسعه این رشت ه ورزشی ،دیپلماسی مهارتی را درکشورهای همسایه و دنیا ترویج داده وشاهد پیشرفت چشم گیری باشیم.
مدیرکل اداره فنی و حرفه ای استان تهران بااشاره به اینکه فرهنگ ایرانی اسلامی خودمان را در ورزش جلو بیریم خاطرنشان کرد: باید زمینه و توسعه اقدامات را با فرهنگ غنی کشورمان همسو کنیم.
وی افزود: باید این ورزش را از داخل خانواده ها شروع کنیم تا باعث پیشرفت و توسعه این رشته ورزشی باشیم.
دبیرهمایش بین المللی ماساژ و کایروپراکتیک ورزشی نیز دراین همایش گفت: دومین همایش بین المللی ماساژ و کایروپراکتیک ورزشی نیمه دوم سال 93(مهریا آبان ماه) درتهران برگزار خواهدشد.
علی دانش در این همایش در پاسخ به سوالی مبنی براینکه آینده شغلی این رشته ورزشی را در کشورمان چگونه می بینید گفت:
اگر ماساژورهای کشورمان دقت انسانی، اخلاقیات، رفتار حرفه ای و روحیات اجتماعی را کنترل کنند مسلما این رشته ورزشی رشد می کند ولی اگر تخلفی صورت گیرد ماساژ بی کیفیت و بی بهره می شود.
دانش افزود: من معتقد هستم هر ایرانی در دنیا اثر گذار است وباید به آن نگاه جهانی داشته باشیم.
دبیر اولین همایش بین المللی ماساژ گفت: ماساژ را نباید با فرد کوچک کنیم بلکه با قدرت هایی که دربین اجتماع وجود دارند جهانی کنیم و لازمه این کار هماهنگی علمی و گرایش دادن اعتقادات به سمت راه صحیح است تا این ورزش پیشرفت کند.
پرستو غفاریان مقاله ای با عنوان (اثر ماساژ در کنترل علائم سرطان) و دکتر محمد علی زارعیان مقالاتی در زمینه ماساژ در طب سنی ایران و ماساژ و فرسودگی شغلی برای حاضران ارائه کرد.
تهرام/7247/1565
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن