تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند از آدم بد اخلاق توبه نمى‏پذيرد. عرض شد: اى رسول خدا، چرا؟ فرمودند: چون ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803908957




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رقابت هایی جنجالی و بدون ستاره و پدیده


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نگاهی به فصل گذشته لیگ برتر فوتسال؛ رقابت هایی جنجالی و بدون ستاره و پدیده تهران - ایرنا - پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه های ایران، پنجشنبه شب با قهرمانی تیم دبیری تبریز و بعد از جنجال ها و حواشی فراوان خاتمه یافت.


به گزارش ایرنا، قطار پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال روز 14شهریور ماه امسال بعد از تعویق های متوالی و ناآمادگی اکثر تیم ها آغاز شد، به طوریکه ناهماهنگی در هفته های نخست این رقابت ها بسیار مشهود بود.
بسیاری از باشگاه ها به دلیل مشکلات مالی فراوان و نبود انگیزه های لازم، تمرینات آماده سازی خود را دیر آغاز کردند و بدون دیدارهای تدارکاتی مناسب، راهی لیگ برتر فوتسال شدند.
اما دبیری تبریز و گیتی پسند اصفهان، تنها تیم هایی بودند که با حضور در رقابت های بین المللی، گام به لیگ برتر فوتسال گذاشتند.
تیم گیتی پسند اصفهان نماینده ایران در جام باشگاه های آسیا بود که در دیدار فینال مقابل چونبوری تایلند تن به شکست داد تا ناکامی های فوتسال ایران همچنان مقابل تایلندی ها ادامه یابد.
شاگردان رضا لک سرمربی تیم گیتی پسند در دیدار فینال با ارایه یک بازی دور از انتظار و محتاطانه، بازی برده را به حریف واگذار کردند و نتوانستند از عنوان قهرمانی خود دفاع کنند.
تیم دبیری تبریز نیز پیش از آغاز لیگ برتر فوتسال با ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه راهی رقابت های جام رمضان در کویت شد اما با کسب فقط دو امتیاز در قعر جدول گروه سوم قرار گرفت تا وحید شمسایی تجربه تلخی در نخستین حضورش در راس کادر فنی داشته باشد.
تساوی مقابل تیم های السد قطر و کولونیال پاراگوئه و شکست سنگین 11 بر 3 برابر القادسیه کویت باعث شد شمسایی تغییرات فراوانی با کمک برادر بزرگترش در ترکیب فصل قبل دبیری تبریز ایجاد کند.
فصل جدید لیگ برتر فوتسال با قدرت نمایی تیم های دبیری تبریز، گیتی پسند اصفهان و میثاق تهران آغاز شد که در ادامه تیم های شرکت ملی حفاری خوزستان و شهید منصوری قرچک به جمع مدعیان افزوده شدند.
تیم دبیری تبریز در پایان نیم فصل نخست با بهره گیری از تجربیات بازیکنان خود به مقام قهرمانی دست یافت تا این تیم همراه با شمسایی، سودای قهرمانی لیگ برتر را در سر بپروراند.
شاید یکی از جذابیت های فصل گذشته لیگ برتر فوتسال، جدال تیم های دبیری تبریز، گیتی پسند اصفهان و شرکت ملی حفاری خوزستان تا هفته های پایانی رقابت ها بود که تیم آذری در هفته پایانی با وجود توقف مقابل تاسیسات دریایی ایران، جام قهرمانی را بالای سر برد.
اما مشکلات مالی، نبود پخش تلویزیونی، نواقص داوری، بی برنامگی، اظهارنظرهای تند و غیر حرفه ای برخی از مدیران، مربیان و بازیکنان باشگاه ها علیه یکدیگر و وضعیت نامناسب سالن تعدادی از تیم ها باعث شد، رقابت ها در سطح قابل قبولی برگزار نشود.
نیمه تمام ماندن برخی از رقابت ها، ادعای تبانی، رعایت نکردن مسایل اخلاقی در سالن ها، مصاحبه ها و اظهارنظرهای برخی از مسوولان و حواشی فراوان در هفته های پایانی رقابت ها موجب شد مدیران تعدادی از باشگاه ها از کناره گیری از این رشته ورزشی خبر دهند تا فوتسال همچنان از نبود یک ساختار منسجم و مستقل و بی برنامگی و ضعف های فراوان مدیریتش رنج ببرد.
اما نکته حائز اهمیت دیگر این است که یکی از اهداف مهم در برگزاری لیگ، افزایش سطح کیفی و فنی تیم ها و بازیکنان، معرفی بازیکنان جوان و پدیده و درخشش ستارگان است اما کمتر تیمی در فصل گذشته لیگ برتر دست به جوانگرایی زد.
اتکای تیم ها به بازیکنان باتجربه و پا به سن گذاشته در فصل گذشته لیگ برتر فوتسال باعث شد بازیکنان جوان و جویای نام نتوانند درخشش چندانی در رقابت ها داشته باشند به طوریکه در آخرین فهرست تیم ملی فوتسال نیز نامی از بازیکنان جوان دیده نمی شد که این موضوع می تواند زنگ خطری برای فوتسال ایران باشد چرا که توجه نکردن باشگاه ها به بازیکن سازی، آینده فوتسال ایران را با مشکل روبرو خواهد کرد.
در هر صورت تیم ملی فوتسال ایران باید اردیبهشت ماه سال آینده در جام ملت های فوتسال آسیا در ویتنام به مصاف حریفان خود برود تا ناکامی دوره گذشته این مسابقه ها را جبران کند اما لغو پیاپی دیدارهای دوستانه و نبود بازیکنان جوان و با انگیزه، مشکلات «خسوس کاندلاس» سرمربی اسپانیایی تیم ملی فوتسال ایران را دو چندان کرده است.
مسابقه های فوتسال جام ملت های آسیا روز دهم اردیبهشت ماه سال 93 در ویتنام آغاز می شود که تیم ملی فوتسال ایران در گروه دوم با تیم های ملی چین، استرالیا و اندونزی همگروه است.
در پایان لیگ برتر فوتسال، تیم دبیری تبریز با کسب 60 امتیاز در صدر ایستاد و تیم های گیتی پسند اصفهان و شرکت ملی حفاری خوزستان به ترتیب با 59 و 50 امتیاز در رتبه های بعدی قرار گرفتند.
اسامی تیم های قهرمان این مسابقه ها از ابتدا تاکنون، از این قرار است:
91 - 92: دبیری تبریز
90 - 91: گیتی پسند اصفهان
89 - 90: شهید منصوری قرچک
88 - 89: شهید منصوری قرچک
87 - 88: فولاد ماهان اصفهان
‎87 - 86: فولاد ماهان اصفهان
85 - 86: تام ایران خودرو
84 - 85: شن سا ساوه
83 - 84: تام ایران خودرو
82 - 83: شن سا ساوه
81 - 82: پاس تهران
80 - 81: استقلال تهران
79 - 80: استقلال تهران
78 - 79: پیمان تهران
77 - 78: پیمان تهران
ورزشی (5). ** 9122 ** 1589
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن