تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805704974




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه اردبیل: ادعای حقوق بشری غرب مزورانه است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه اردبیل: ادعای حقوق بشری غرب مزورانه است اردبیل – ایرنا – نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: ادعای غربی ها درباره نقض حقوق بشر در ایران و سکوتشان در برابر کشتارها و بی عدالتی های عوامل شان در نقاط مختلف دنیا سیاستی متناقض و مزورانه می باشد.


به گزارش خبرنگار ایرنا ؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن عاملی در خطبه دوم نماز جمعه اردبیل افزود : جای بسی شگفتی است که درحالی که دست نشانده ها و عوامل نظام سلطه مانند القاعده و گروه های تکفیری در اقصی نقاط دنیا و به خصوص در خاورمیانه دستشان به خون هزاران انسان بی گناه آلوده است، سیاستمداران غربی با سکوت در برابر این مظالم ، مدعی نقض حقوق بشر در ایران اسلامی می شوند.
وی اظهار کرد : آنها نه تنها چشمهای خود را به روی جنایت و سیاست های سرکوبگرانه حکومت هایی مانند رژیم بحرین بسته اند بلکه در پشت پرده از این سیاست ها نیز حمایت می کنند.
او گفت : غربی ها درحالی ادعای نقض حقوق بشر و نداشتن آزادی زنان در ایران را مطرح می کنند که همگان شاهدیم بانوان در ایران از حقوق مساوی با مردان برخوردار می باشند و اداره امور گوناگون جامعه بر عهده زنان توانمند و عفیف ایرانی می باشد و تعدادشان در مراکز دانشگاهی بیش از مردان است.
وی اظهار کرد: درحالی که در کشوری مانند عربستان که مورد حمایت غرب است زنان اجازه رانندگی ندارند و از بسیاری فعالیت های اجتماعی منع شده اند مدعیان غربی حقوق بشر هیچ واکنش و اعتراضی به آن ندارند.
خطیب نماز جمعه اردبیل با اشاره به سفر اخیر خانم کاترین اشتون به ایران و بعضی دیدارهای انجام شده از سوی او گفت : این سفر بطور عمد همزمان با روز جهانی زن تعیین شده و خانم اشتون که یک فمینیست به شمار می آید بعضی ملاقات هایی را با افراد بخصوص که آشکارا مخالفت شان را با احکام شریعت اسلام اعلام کرده اند در این سفر تدارک دیده بود.
حجت الاسلام عاملی ، با اعلام اینکه هدف اصلی مسوول سیاست خارجه اتحادیه اروپا از این سفر دیپلمایتک نبود، تصریح کرد : برداشت واقع بینانه این است که این سفر با منظور مداخله دراز مدت در ایران ترتیب داده شده بود.
وی افزود : خانم اشتون پس از بازگشت از سفر ایران به صراحت اعلام کرد که به ایران سفر کردم تا وضعیت حقوق بشر را در این کشور ارزیابی کنم.
عاملی ، ادامه داد : وی آشکارا بیان کرده است که قسمتی از تحریم های وضع شده علیه جمهوری اسلامی ایران نه به موضوع دستیابی ایران به انرژی هسته ای بلکه بطور مستقیم به موضوع نقض حقوق بشر در این کشور مرتبط می باشد.
خطیب نماز جمعه اردبیل با اشاره به اینکه خانم اشتون در درون ایران به صراحت از نقض حقوق بشر در این کشور سخن می گوید، تصریح کرد : اتخاذ سیاست های منفعلانه در برابر چنین ادعای های بی اساس و مداخله گرایانه بدون شک در آینده دولتمردان غرب را علیه ایران جری تر خواهد نمود.
او اظهار کرد: به خانم اشتون و دیگر سیاست مداران غربی در پاسخ ؛ همان فرمایش های عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری (س) را می گویم که خطاب به یزید فرمود : هیچگاه نخواهید توانست دین و ایمان ما را از بین ببرید و نه آن ننگی را که در کربلا ایجاد کردید خواهید توانست بشویید و سلطنتتان چند روزی بیشتر دوام نخواهد آورد و کاخ ستمتان ویران خواهد شد.
امام جمعه اردبیل همچنین از مسوولان به خاطر انجام شدن این دیدار انتقاد کرد.
حجه الاسلام عاملی با اشاره به تقارن ایام عزاداری های فاطمیه و نیز عید نوروز از مردم شریف این استان خواست با حفظ حرمت ایام مربوط به شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) آن قسمت از آداب و کارهای پسندیده مربوط به عید نوروز که هیچ گونه منافاتی با عزاداری ها ندارند را انجام دهند.
وی همچنین خطاب به بازاریان گفت : شما باید در چنین روزهایی بیش از پیش حال خانواده ها و گروههای کم درآمد و ضعیف جامعه را رعایت نمایید.
592/530
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 135]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن