تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813263102




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه سلماس: رسیدگی به امور مستمندان باید در اولویت باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه سلماس: رسیدگی به امور مستمندان باید در اولویت باشد سلماس، ارومیه - ایرنا - امام جمعه سلماس بر لزوم رسیدگی به مستمندان در روزهای پایانی سال تاکید کرد و گفت: بهترین راه تربیتی صحیح این است که انسان باور کند در محضر الهی است و او شاهد و حاکم و ناظر بر اعمال است.


حجت الاسلام سیدمحمد موسوی در خطبه های این هفته نماز جمعه سلماس اظهار کرد: اگر انسان به این اعتقاد برسد و این عقیده در زندگی او رسوخ و نفوذ کند به هدف الهی خود می رسد.
وی پرهیز از ریخت و پاش در خرید و هزینه کرد در ایام پایانی سال و لزوم رسیدگی به مستمندان را مورد تاکید قرار داد و گفت: رسیدگی به فقرا همواره در دین اسلام مورد توجه ائمه معصومان (ع) بود.
وی با اشاره به فرا رسیدن ایام فاطمیه نیز اضافه کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) حافظ نبوت و امامت هستند و ایشان همه خوبی ها را یک جا دارند و خوبی در برابر آن بزرگوار تعظیم کرده است.
وی یادآور شد: یکی از چشمگیرترین فعالیت های حضرت فاطمه زهرا (س) در ظرف زمانی خود و با توجه به شرایط سیاسی و اجتماعی آن روزگار ، اثبات امامت حضرت علی (ع) به عنوان اصل اساس دین اسلام بود.
وی افزود: سیره آن حضرت در اطاعت پذیری از مقام امامت و ولایت همچون مقام نبوت به عنوان نخستین مشخصه رفتار سیاسی ایشان مورد نظر است.
امام جمعه سلماس با اشاره به شیوه خانه داری حضرت فاطمه (س) از آن حضرت به عنوان یک الگو برای جهانیان یاد کرد و ادامه داد: حضرت زهرا (س) هیچگاه چیزی را که در توان حضرت علی (ع) نبود از ایشان درخواست نمی کردند.
وی با اشاره به روزهای پایانی سال از مردم خواست حرمت ایام فاطمیه را در این روزها حفظ کنند.
وی در ادامه به سالروز انفجار بمب در مراسم نماز جمعه تهران توسط منافقین اشاره کرد و گفت: در زمانی که رژیم بعث، مردم را از رفتن به نماز جمعه بر حذر می داشت و به بمباران و موشک باران نماز جمعه تهدید می کرد، منافقان نیز بیکار ننشسته و با یک طرح از قبل تعیین شده و هماهنگ با رژیم عراق، نماز جمعه تهران را در 24 اسفند 1363 به خاک و خون کشیدند.
امام جمعه سلماس با بیان اینکه پس از وقوع این واقعه مقام معظم رهبری هیچگونه تزلزلی به خود راه ندادند اضافه کرد: این امر موجب تقویت روحیه ضد استکباری نمازگزاران و امت شهیدپرور ایران شد.
وی در ادامه ضمن سفارش به همه مسئولان مبنی بر اینکه قدر این نظام و انقلاب و مردم را بدانند و جانانه به مردم خدمت کنند اظهار کرد: مسئولان باید در بطن مردم باشند.
7127/۵۸۱
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 198]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن