تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز زمين باقى نمى‏ماند مگر آن كه در آن دانشمندى وجود دارد كه حق را از باطل مى‏ش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802509653




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خليليان: بازيکنان شايسته پاداش بودند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: خليليان: بازيکنان شايسته پاداش بودند
مديرعامل باشگاه سپاهان اصفهان گفت: بازيکنان ما در ديدار برابر الهلال بسيار با غيرت بازي کردند و اگر پيروز هم نمي‌شدند شايسته دريافت پاداش گرفتن بودند.

مهرزاد خليليان در خصوص ديدار سپاهان - الهلال عربستان که با پيروزي 3 بر 2 زردپوشان اصفهاني به اتمام رسيد، اظهار داشت: تصور ما اين بود که بارش باران به سود تيم ما و به ضرر الهلال خواهد شد اما اين موضوع تاثير زيادي در بازي داشت و به ضرر ما شد.

به نقل از تسنيم، وي افزود: روي گل دومي که از الهلال دريافت کرديم باد و باران در چشم رحمان احمدي بود و اين موضوع به نماينده عربستان کمک زيادي کرد تا به راحتي گل بزند. توپي که آنها به سمت دروازه روانه کردند در حالتي غيرقابل باور وارد دروازه شد و از سوي ديگر زمين چمن لغزنده هم تاثير زيادي در بازي داشت.

مديرعامل باشگاه سپاهان با اشاره به بارش باران و سردي هوا در روزي که سپاهان رودرروي الهلال قرار گرفته بود، عنوان کرد: بايد از تماشاگران‌مان که در اين بازي و زير بارش شديد باران ما را تنها نگذاشتند، تشکر کنم. در هواي باراني و با وجود اينکه ورزشگاه فولادشهر تا مرکز شهر اصفهان فاصله زيادي دارد، هواداران سپاهان حمايت خوبي از ما داشتند که بايد در همين جا از آنها تشکر کنم. ما براي برگزاري بازي در خانه مشکلاتي داريم و هواداران سپاهان نيز براي تماشاي بازي‌هاي تيم محبوب خود با مشکلاتي دست به گربيان هستند اما با اين وجود همچنان از سپاهان حمايت مي‌کنند که جا دارد در همين جا از همه آنها تشکر و قدرداني کنم.

خليليان با بيان اينکه سپاهان نشان داد تيم دقيقه 95 است، گفت: بازيکنان سپاهان بسيار با غيرت بازي کردند و نشان دادند تيم ما تيم دقيقه 95 است. محرم نويدکيا با وجود آسيب ديدگي تا آخرين دقيقه در زمين حضور داشت و اين نشان از غيرت بازيکنان ما دارد. حتي اگر در اين بازي به پيروزي هم نمي‌رسيديم بازيکنان تيم سپاهان شايسته دريافت پاداش بودند.

مديرعامل باشگاه سپاهان ادامه داد: مهدي شريفي، بازيکن جوان تيم سپاهان اکنون يک بازيکن استثنايي شده و در بازي با الهلال هم توانايي‌هايش را بار ديگر نشان داد. او بازيکن آماده‌اي است که آينده روشني دارد. علاوه بر شريفي و ديگر بازيکنان جوان سپاهان استان اصفهان استعدادهاي خوبي دارد که ما نمي‌توانيم از آنها استفاده کنيم اما مي‌خواهيم از ظرفيت‌هايي که داريم استفاده کنيم و با بازي گرفتن از اين بازيکنان جوان در رقابت‌هاي آسيايي آنها را براي آينده فوتبال سپاهان و کشور آماده کنيم.

وي همچنين در خصوص ديدار آينده سپاهان با الاهلي امارات خاطرنشان کرد: ديدار با الاهلي به مراتب سخت‌تر از بازي با الهلال است چون آنها تيم قدرتمندتري دارند اما ما در خانه خود با اين تيم مصاف مي‌دهيم و بازيکنان تيم‌مان هم به خوبي ريکاوري کرده‌اند تا بتوانيم با قدرت بالا الاهلي را هم از پيش رو برداريم. بازيکنان در شرايط مسابقه قرار دارند و در اين هفته کارهاي خوبي هم انجام خواهيم داد. علاوه بر اين کادر فني هم به خوبي الاهلي را آناليز کرده تا به 3 امتياز اين ديدار برسيم.

خليليان با بيان اينکه بازيکنان سپاهان فقط به پيروزي فکر مي‌کنند، اظهار داشت: بازيکنان ما مطمئناً دچار غرور نمي‌شوند و برابر الاهلي هم به خوبي در زمين حاضر خواهند شد. در ديدار با الهلال چون جنگيديم و مبارزه کرديم به پيروزي رسيديم و در بازي با الاهلي هم مبارزه مي‌کنيم و به همين دليل مي‌گويم دچار غرور نشديم.

مديرعامل باشگاه سپاهان تصريح کرد: سپاهان در شرايطي توانست الهلال را از پيش رو بردارد که 2 تيم کاملاً با هم متفاوت بودند. الهلال هزينه‌هاي گزافي کرده و بازيکنان خارجي خوبي را داشت که اين يک عدالت نابرابر بود. شايد هزينه اين فصل ما يک پنجم الهلال بود. با اين حال اميدوارم در بازي آخر هم در سال 92 بتوانيم برابر الاهلي به پيروزي برسيم و از همه مردم مي‌خواهم که براي موفقيت سپاهان که نماينده ايران است دعا کنند.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

جمعه 1392/12/23 14:20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن