تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):اى آن كه يادش مايه شرافت و بزرگى ياد كنندگان است و اى آن كه سپاسگزاريش موجب دست يافت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820315881




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کي‌روش تغييري در شکل فوتبال ما ايجاد نکرد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: کي‌روش تغييري در شکل فوتبال ما ايجاد نکرد
بازيکن پيشين تيم ملي کشورمان معتقد است کارلوس کي‌روش تغييري در فوتبال اين تيم ايجاد نکرده است.

خداداد عزيزي که صبح امروز (جمعه) روي خط برنامه ورزش و مردم آمده بود درباره اينکه چرا مخالف تمديد قرارداد کارلوس کي‌روش، سرمربي تيم ملي با فدراسيون فوتبال است، عنوان کرد: کي‌روش مربي بزرگ و داراي کارنامه است. او مربي تيم ملي پرتغال، رئال مادريد و منچستريونايتد بوده و نيازي به تعريف ندارد.

وي افزود: کي‌روش وقتي به ايران آمد حامي او بودم و حتي پيش از 3 بازي آخر تيم ملي در راه جام جهاني که تيم وضعيت خوبي نداشت، از کي‌روش حمايت کردم اما بايد بگويم به لحاظ فوتبالي توقعي که از کي‌روش داشتم، برآورده نشد. با توجه به کارنامه‌اي که کي‌روش دارد، انتظار مي‌رفت او شکل فوتبال ما را عوض کند و فوتبال ايران را از حالت تک ستاره بودن خارج کند اما تا به امروز اينطور نشده است.

مهاجم پيشين تيم ملي کشورمان با بيان اينکه «هنوز شکل فوتبال سابق خودمان را داريم و نحوه بازي تيم ملي تغيير نکرده است»، تصريح کرد: در 2 سال و نيمي که کي‌روش در ايران حضور دارد حتي نتوانستيم به مانند کره‌جنوبي و ژاپن فوتبال بازي کنيم. شايد يکي از دلايل اينکه نتوانسته‌ايم مانند کره و ژاپن باشيم، ضعف فوتبال‌مان بوده اما در مجموع توقعات ما از کي‌روش برآورده نشده است.

عزيزي در مورد چالش يکي از رسانه‌هاي ورزشي با کارلوس کي‌روش در خصوص ميزان دوندگي جواد نکونام در ديدار دوستانه مقابل تيم ملي گينه اظهار داشت: فوتباليست‌هاي ايراني نيز مانند ديگر بازيکنان دنيا به لحاظ تغذيه و تمرين خوب هستند. نکونام در زمين خيلي مي‌‌دود و يکي از ارکان اصلي تيم ملي در شرايط فعلي است.

وي خاطرنشان کرد: وقتي کي‌روش مي‌گويد نکونام در زمين دويده حتماً اينطور بوده است. ما نمي‌توانيم به بازيکن کيلومتر ببنديم تا بگوييم چقدر در زمين دويده است. کليات حرف من در مورد کي‌روش، شکل بازي تيم ملي بود. تيم کره جنوبي با آوردن مربياني چون گاس‌ هيدينگ شکل فوتبالش تغيير کرد و از مربي بزرگي چون کي‌روش نيز انتظار مي‌رفت بتواند تغييراتي در فوتبال ما ايجاد کند. اميدوارم او در ادامه بتواند شکل فوتبال ما را عوض کند.

عزيزي در خصوص وضعيت تيم فوتبال ابومسلم گفت: متاسفانه حميتي در استان خراسان وجود ندارد. در شبکه استاني همدان ديدم که استاندار همدان در حال تماشاي يکي از ديدارهاي پاس همدان است و از اين تيم حمايت مي‌کند اما تاسف مي‌خورم که از ابومسلم حمايتي نمي‌شود. مسئولان قول‌هاي زيادي دادند ولي به آن عمل نشده است. در اين مدت تنها مبلغي را شهرداري به ابومسلم کمک کرد.

وي ادامه داد: خجالت مي‌کشم که بگويم تنها 10 ميليون تومان بين بازيکنان تقسيم شده که نزديک شب عيد برخي 100 هزار تومان و برخي 300 تا 400 هزار تومان دريافت کردند. آقاي هدايتي تماس گرفت و قول کمک داد اما کمکي به تيم ما نشد. با اين شرايط خجالت مي‌کشم که در چشم بازيکناني که زن و بچه دارند نگاه کنم.

عزيزي تصريح کرد: کاپيتان تيم ابومسلم به ما اعلام کرد که پول نمي‌خواهيم و در ادامه مسابقات براي ابومسلم بازي مي‌کنيم. صد رحمت به غيرت اين بازيکنان که در چنين شرايطي براي ابومسلم بازي مي‌کنند. هيچ مربي نمي‌آيد که با هيچي کار کند.

وي در پايان گفت: مديرکل ورزش و جوانان استان قول مساعد داده است که اميدوارم به باشگاه ابومسلم کمک شود. شرق ايران را با نام ابومسلم مي‌شناسند و اين تيم بازيکنان زيادي را به فوتبال ملي معرفي کرده اما اکنون وضعيت خوبي ندارد. من در باشگاه ابومسلم نه مدير فني که جايگاهي در فوتبال ما ندارد هستم و نه سرمربي و مديرعامل اما نگران اين تيم هستم.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

جمعه 1392/12/23 11:49





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 164]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن