تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان، با نيّت خوب و اخلاق خوب، به تمام آنچه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820638744




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشاجره لفظي مربيان تاتنهام و بنفيکا


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: مشاجره لفظي مربيان تاتنهام و بنفيکا
در جريان برگزاري ديدار تاتنهام انگليس - بنفيکاي پرتغال درگيري لفظي بين مربيان 2 تيم صورت گرفت.

تيم فوتبال بنفيکاي پرتغال شب گذشته (پنج‌شنبه) در چارچوب ديدارهاي دور رفت از مرحله يک هشتم نهايي ليگ اروپا با نتيجه 3 بر يک ميزبان خود، تاتنهام را شکست داد، ديداري که بدون حواشي و درگيري نبود.

به گزارش تسنيم، پس از اينکه لوئيزائو در دقيقه 84 گل دوم خود و گل سوم بنفيکا را وارد دروازه اسپرزها کرد، خورخه خسوس، سرمربي بنفيکا با انگشتانش عدد 3 را به مربي تاتنهام نشان داد و همين مسئله تنش‌هايي را در جريان بازي به وجود آورد، به طوري که حتي باعث شد 2 مربي پس از به صدا در آمدن سوت پايان بازي با يکديگر دست ندهند.

تيم شروود، سرمربي تاتنهام پس از اين بازي مربي حريف را بي‌کلاس و ناآشنا با رفتار حرفه‌اي دانست، هرچند خسوس عنوان کرد اتفاق خاصي در مکالمات 2 طرف رخ نداده و همه چيز به نوعي سوءتفاهم بوده است.

خورخه خسوس پس از اتمام اين بازي گفت: در پرتغال مربيان عادت ندارند که اينقدر به هم نزديک باشند. وقتي که من براي بار اول وارد محوطه کادرفني تاتنهام شدم شروود مرا صدا زد و گفت از محوطه ما خارج شو. وقتي هم شروود وارد محوطه کادرفني ما شد من چنين چيزي را از او خواستم. ما با هم به طور لفظي بحث کرديم و چيز خاصي نبود.

خسوس در پاسخ به اين پرسش خبرنگاران که «چرا عدد 3 را به شروود نشان داديد؟»، اظهار داشت: شماره پيراهن لوئيزائو را به مربي حريف نشان دادم!

اين ادعا درحالي از سوي سرمربي بنفيکا مطرح شده است که شماره پيراهن لوئيزائو 4 بود نه 3!

ديدار برگشت 2 تيم در تاريخ 20 مارس 2014 (29 اسفند 92) در ورزشگاه دراگائو به ميزباني بنفيکا برگزار خواهد شد.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

جمعه 1392/12/23 10:51





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن