تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه که روزه مى ‏گیرى باید چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه ‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819515486




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شانس بقای الوند همدان درلیگ یک باتوقف مقابل نساجی مازندران کم رنگ شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شانس بقای الوند همدان درلیگ یک باتوقف مقابل نساجی مازندران کم رنگ شد همدان- ایرنا- تیم الوند همدان در چارچوب هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور با تساوی مقابل نساجی مازندران از شانس بسیار کمی برای ماندن در لیگ یک برخوردار شد.


به گزارش عصر پنجشنبه ایرنا در این دیدار که در حضور پرتعداد تماشاگران و در هوای بارانی به میزبانی نساجی قائم شهر در ورزشگاه شهید وطنی برگزار شد، دو تیم به تساوی دو بر دو دست یافتند.
گل های نساجی در این بازی را پوریا خاوری پور و صابر میرقربانی در دقایق 46 و 88 به ثمر رساندند و گل های تیم الوند همدان نیز توسط آرش محبی و مرتضی عزیز محمدی در دقایق 48 و 62 وارد دروازه نساجی شد.
بابک وسیله بر به همراه محمدرضا ابوالفضلی و علی میرزابیگی قضاوت این بازی را برعهده داشتند.
با این تساوی نساجی مازندران با 31 امتیاز همچنان در رده ششم جدول باقی ماند و تیم الوند همدان نیز با 22 امتیاز در همان رتبه دوازدهم جدول رده بندی گروه الف قرار گرفت.
حامد ریاحی ، میلاد احمدی ، محمدرضا احمدی ، مجتبی انصافی ، علیرضا شاهسوند ، حسین کاظمی ، آرمین طلایی منش ، مرتضی عزیز محمدی ، نوید عاشوری ، حامد میرزایی و آرش محبی در ترکیب تیم الوند در این بازی حاضر شدند.
الوندی ها با این تساوی از شانس بسیار کمی برای بقا در رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور برخوردار شدند.
7520/551
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن