تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداى تعالى كتابى راهنما فرستاد و در آن خوب و بد را روشن ساخت. پس راه خوبى را پيش گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819169925




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور 48 کشور در مسابقات جهانی آنتالیا؛ووشوکاران جوان ایران حریفان خود را شناختند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

حضور 48 کشور در مسابقات جهانی آنتالیا؛ووشوکاران جوان ایران حریفان خود را شناختند آنتالیا - ایرنا - ووشوکاران جوان ایران حریفان خود را در پنجمین دوره رقابت های قهرمانی جهان که با حضور نمایندگان 48 کشور برگزار خواهد شد، شناختند.


به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، آیین وزن کشی و قرعه کشی این رقابت ها امروز (پنجشنبه) در هتل کرملین آنتالیا برگزار شد تا ورزشکاران اعزامی ایران حریفان خود را بشناسند.
این مراسم با حدود 30 دقیقه تاخیر برگزار شد ولی در جریان آن سانداکاران جوان ایران با قرعه خوبی روبرو شدند.
پنجمین دوره رقابت های ووشوی قهرمانی جوانان جهان در دو بخش ساندا (مبارزه) و تالو(اجرای فرم) دختران و پسران از فردا جمعه آغاز و چهار روز به طول می انجامد.
قرعه کشی مسابقات از این قرار است:
ساندای دختران/
وزن 48 کیلوگرم: ماریه قادری نژاد از ایران در دور نخست استراحت دارد و سپس به مصاف برنده مصر و آمریکا خواهد رفت. وی تا دیدار نهایی با نمایند چین روبرو نخواهد شد.
در وزن 56 کیلوگرم: زهرا سلحشور سانداکار ایران، ابتدا با نماینده روسیه روبرو می شود و در صورت پیروزی به مصاف نماینده مصر می رود.
در وزن 60 کیلوگرم: صبا شریفی در گام نخست به مصاف هند می دهد و در صورت پیروزی با سانداکاری از روسیه مبارزه می کند.
ساندای پسران:
وزن 52 کیلوگرم: مهدی محمدی ابتدا با حریفی از ترکمنستان مبارزه خواهد کرد و در صورت پیروزی با یکی از نمایندگان جمهوری آذربایجان، افغانستان و هند روبرو می شود. در گروه وی ورزشکارانی از مصر، کره جنوبی، ترکیه و روسیه نیز حضور دارند.
در وزن 56 کیلوگرم: عرفان آهنگریان کار خود را با حریفی از کشور ترکمنستان آغاز خواهد کرد و در ادامه با برنده فرانسه و اندونزی مبارزه می کند. در گروه این سانداکار ایرانی، حریفان اوکراین، کره جنوبی، آمریکا و ویتنام نیز دیده می شوند، اما نماینده چین تا فینال با محمدی روبرو نخواهد سد.
در وزن 70 کیلوگرم: محسن شهبازی ابتدا استراحت دارد و در مرحله دوم با اندونزی روبرو می شود و در صورت پیروزی افغانستان یا قزاقستان را در پیش خواهد داشت.
در وزن 75 کیلوگرم: میلاد عارفی مقام کار خود را با رویارویی با نماینده هند آغاز خواهد کرد.
در وزن 80 کیلوگرم: سینا خلیلی در گام نخست استراحت دارد و در ادامه با برنده روسیه و استرالیا مصاف می دهد.
ورزشی(4)**3783**1379
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن