تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى معلم به كودك بگويد: بگو بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و كودك آن را تكرار كند خد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820544447




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شوراهای شهرستان رشت رفع مشکلات مردم را از مسوولان اجرایی مطالبه کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شوراهای شهرستان رشت رفع مشکلات مردم را از مسوولان اجرایی مطالبه کنند رشت - ایرنا - نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت : شوراهای بخش ها و شهرها رفع مشکلات مردم شهرستان را از مسوولان اجرایی مطالبه کنند .


به گزارش خبرنگار ایرنا ، ˈ جبار کوچکی نژاد ˈ عصر پنجشنبه در جلسه شورای اسلامی شهرستان رشت اظهار کرد : فرماندار و دستگاه های اجرایی استان موظفند به شوراها برای رفع مشکلات مردم کمک کنند .
وی با بیان اینکه محرومیت های زیادی در رشت وجود دارد ، افزود : برخی از روستاها و دهستان های شهرستان، کمتر از 40 درصد از خدمات برخوردارند که شوراها باید در این زمینه اقدام کنند .
نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جایگاه شوراها خاطر نشان کرد : امکان ارائه لایحه و طرح برای بررسی در مجلس برای چهار مرجع وجود دارد که شوراها یکی از این مراجع هستند و این مسئله نشان دهنده جایگاه شوراهاست .
کوچکی نژاد با بیان اینکه جایگاه شوراها در قانونگذاری مشخص است ، گفت : قرار داشتن در این جایگاه با آسیب ها و انتقادهایی نیز همراه است که باید فضا برای مطرح شدن انتقادها باز باشد .
وی انتقادها را به نفع مسوولان دانست و خاطر نشان کرد : اگرچه در برخی از موارد تحمل انتقادهای تند سخت است، اما باید فضا برای نقد وجود داشته باشد .
نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با دیدگاه های متفاوتی که در جامعه در خصوص مذاکرات ژنو وجود دارد، اضافه کرد: معظم له بر ایجاد فضا برای مطرح شدن دیدگاه های مختلف در این رابطه تاکید داشته اند .
به گزارش ایرنا ، شورای اسلامی شهرستان رشت روز پنجشنبه با حضور اعضای شورا ، دوتن از نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ، رییس شورای اسلامی استان و اعضای این شورا تشکیل جلسه داد .ک/2
7292/695
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن