تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):به امام سجّاد عليه‏السلام عرض كردم: مرا از تمام دستورهاى دين آگاه كنيد، امام عليه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805126474




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مطلب سامانه اینترنتی ˈالفˈ پیرامون دیدار اشتون در سفارت اتریش


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مطلب سامانه اینترنتی ˈالفˈ پیرامون دیدار اشتون در سفارت اتریش تهران - ایرنا - سامانه اینترنتˈالفˈدر مطلبی با عنوان « چند نکته درباره دیدار اشتون در سفارت اتریش» به این دیدار ˈکاترین اشتونˈ در جریان سفرش به تهران اشاره کرد و نوشت: این اولین بار نیست که چنین اتفاقی در جریان سفر مقامات اتحادیه اروپا به ایران رخ می دهد.


در این مطلب آمده است: سفر مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، به ایران و دیدار با برخی زنان از جمله ˈنرگس محمدیˈ (از محکومین دستگاه قضا) و مادر ˈستار بهشتیˈ در سفارت اتریش حاشیه های فراوانی به همراه داشته است.
این اولین بار نیست که چنین اتفاقی در جریان سفر مقامات اتحادیه اروپا به ایران رخ می دهد. چند وقت پیش نیز در جریان سفر هیئت پارلمانی اروپا به ایران به ریاست ˈناریا گرونبرکˈ، دیدار با ستوده و ˈجعفر پناهیˈ از سوی هیئت موجب شد که سفر با حاشیه هایی مواجه شود. دیدار با این دو نفر در محل سفارت یونان در ایران صورت گرفته بود و در نهایت نیز مشخص نشد کدام نهاد هماهنگ کننده این اقدام بوده است.
درباره این دیدار می توان به نکات زیر اشاره کرد:
- به نظر می رسد کشورهای غربی حساب ویژه ای به روی تداوم فشار بر ایران بوسیله ابزارها و دستاویزهای مختلف باز کرده اند. تمام تلاش کشورهای غربی این است که ایران را با دلایل مختلف در صدر اخبار نگه دارند تا بتوانند با القای غیرعادی بودن ایران به دنیا، به زعم خود جمهوری اسلامی ایران را کنترل کنند. مسئولان ما باید متوجه بازی غربی ها باشند و نگذارند کشورهای دیگر با پرونده سازی به وسیله این گونه دیدارها به بحث حقوق بشر علیه ما مشروعیت دهند. کشورهای غربی نشان داده اند همیشه از ابزار حقوق بشر تنها برای پیشبرد اهداف خود استفاده می کنند.
- چرا در مملکت ما که داعیه اجرای احکام اسلامی را داریم یک مقام خارجی باید در قالب تظلم خواهی از یک مادر که فرزندش را در بازداشتگاه های نیروی انتظامی از دست داده برآید. کیست که نداند آنها در فکر بازی و رسیدن به مقاصد خود هستند.
قبول کنیم با مرگ وبلاگ نویسی که وبلاگش چندان بازدید کننده ای نداشته و عدم رسیدگی سریع و البته دقیق با جوانب ماجرا، بر اشتباهات خود افزودیم.
چرا به عملکرد نفر یا نفراتی که مسئول این امر بودند، رسیدگی نشد که حالا یک اجنبی برای ما نقش دایه مهربان تر از مادر را بازی کند.
- در ملاقات قبلی هیات اروپایی با ستوده و پناهی؛ هر یک از نهادها مسئولیت این کار را به گردن دیگری انداخت، در حالی که مجلس شورای اسلامی میزبان هیئت پارلمانی اروپا بود، کمیته حقوق بشر قوه قضائیه مسئول هماهنگی دیدارها معرفی شد، اما این کمیته نیز از پذیرش این مسئولیت شانه خالی کرد و نقش وزارت امور خارجه نیز معلوم نشد، گویی ملاقات خود به خود و به دور از چشم نهادها صورت گرفته بود.
امروز نیز رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار اشتون را به یک ملاقات دزدانه تشبیه کرد که دور از شأن اروپایی هاست.
اما مسئله این است که اصولا مگر چنین چیزی ممکن است که در خفا و پنهانی چنین ملاقات هایی صورت گیرد و اگر چنین اتفاقی افتاده نهادهای میزبان این دیدارها و سازمان های امنیتی سهل انگاری کرده اند و به وظایف خود عمل نکرده اند و باید در این زمینه جواب پس بدهند.
اول**1104
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن