تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نگاه مؤمن عبرت آميز و نگاه منافق سرگرمى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815338085




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کانون های ورزشی درون مدرسه ای ایجاد می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کانون های ورزشی درون مدرسه ای ایجاد می شود سمنان - ایرنا - معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از طرح ایجاد کانون های ورزشی درون مدرسه ای با هدف توسعه فعالیت های ورزشی در بین دانش آموزان مستعد خبر داد.


ˈمهرزاد حمیدیˈ روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در سمنان افزود: این کانون ها با هدف استفاده از سانس دوم مدارس برنامه ریزی شده است و در آن به تشخیص معلمان ورزش دانش آموزان دارای ویژگی های خاص ورزشی به این کانون های هدایت و تحت پوشش قرار می گیرند.
وی با بیان اینکه این کانون ها در مدارس دارای مرکزیت و امکانات لازم ایجاد می شود گفت: در این کانون ها فعالیت های ورزشی دانش آموزان بیشترمورد توجه قرار می گیرد.
وی از ابلاع نظام جامع آموزش درس تربیت بدنی در مدارس خبر داد و گفت: برای ارتقای کیفیت درس تربیت بدنی در قالب این طرح جامع معلمان ورزش دوره های لازم درسی را با واحدهای مشخص می گذرانند.
حمیدی استاندارد سازی الگوهای تدریس درس تربیت بدنی را ار دیگر اقدامات دانست و گفت: بری ارتقای کیفیت ساعت درس تربیت بدنی الگوی برتر تدریس نیز ابلاغ شده است.
وی گفت: درس تربیت بدنی در مدارس تا کلاس هفتم ابتدایی دارای روند منظم ارتقایی است و توجه ویژه ای به این درس شده است.
وی تجهیزات و امکانات را در ارتقای درس ورزش موثر دانست و با اشاره به وجود دو هزار و 900 ورزشگاه برون مدرسه ای در کشور اظهار داشت: برخی از پروژه های ورزشی که دارای پیشرفت خوب و بالای 80 درصد هستند تلاش می شود تا سریعتر به بهره برداری برسد.
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش رویکرد ورزش در این وزارت خانه را تعلیمی و تربیتی دانست و در خصوص وضعیت مربیان بهداشت در مداس گفت: شش هزار مربی بهداشت در مدارس فعالیت دارند.ک/3
599/608
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن