تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در پاسخ به پرسش از معناى سنّت، بدعت، جماعت و تفرقه فرمودند: به خدا سوگند، سنّت، هم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816396518




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جلوگیری از برداشت های غیرمجاز آب در استان قزوین ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین قزوینی:
جلوگیری از برداشت های غیرمجاز آب در استان قزوین ضروری است
قزوین - خبرگزاری مهر: مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین گفت: با توجه به برداشت چهار برابری از دو هزار و 500 حلقه چاه فرم یک و پنج برای مقابله با بحران آب باید با مدیریت منابع میزان مصرف از برداشت های بی رویه هم جلوگیری کنیم.



به گزارش خبرنگار مهر، جلسه دوره اي قانون سلامت نظام اداري با حضور بازرسان شركت مديريت منابع آب ايران ظهر چهارشنبه در سالن جلسات شرکت آب منطقه ای قزوین برگزار شد. در این جلسه که رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل، معاونين و مديران و روساي ستادي و شهرستانهای شرکت نیز حضور داشتند حمید قزوینی بیان کرد: جلسات ارتقاء سلامت نظام اداري به صورت مستمر در این شرکت برگزار می شود و تاکنون نتایج خوبی در بهبود فعالیت همکاران داشته است. وی با ارائه گزارشی از وضعیت منابع آبی استان تصریح کرد: با توجه به كمبود بارش باران و كاهش ذخيره آب در پشت سدها و وضعيت بحران آب شرب در قزوين بویژه شهرستان آبيك تلاش کرده ایم با برگزاري جلسات متعدد با حضور استاندار و مسئولان مجموعه شركت مديريت منابع آب ايران و شركت آب و فاضلاب كشور برای حل مشکلات اقدام کنیم. قزوینی بیان کرد: اجرای طرح های مهم شرکت آب منطقه ای قزوین برای تامین نیازهای کنونی و آینده نیازمند تامین اعتبارات لازم است که امیدواریم با خمایت مسئولان کشوری و استانی در جذب آنها موفق باشیم. مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین یادآورشد: در حال حاضر در استان قزوین دو هزار و 500 حلقه چاه فرم یک و پنج داریم که در شرایط کنونی متاسفانه برداشت از آنها بیش از چهار برابر پیش بینی شده در قانون است که وظیفه داریم هر چه سریعتر با اجرای قانون ضمن ایجاد تعادل از هدر رفتن منابع آبی استان جلوگیری کنیم.

قزوینی گفت: رونند مصرف آب در کنار مشکلات ناشی از خشکسالی سالهای اخیر، برداشت از چاههای غیرمجاز و اضافه برداشت  از چاههای دارای پروانه بهره برداري نگران کننده است و براساس مشاهدات کارشناسی و بروز برخی علائم بحرانی از جمله فرونشست زمین، لوله زایی، پیش روی آب شور در برخی مناطق شاهد علائم بروز بحران در استان هستیم که باید از همین امروز به فکر چاره باشیم تا دچار بحران در دشت نشویم.

مهدی جهانيان رئيس گروه بازرسي و پاسخگويي به شكايات شركت مديريت منابع آب ايران هم با اشاره به اهداف تشکیل این نشست گفت: شناسایی نقاط آسيب پذير احتمالي بخشهاي عمومي و آب وزارت نيرو و راهكارهاي مقابله با آن و بررسی قانون ارتقاء سلامت نظام از مهمترین اهداف برگزاری این نشست ها در استانهاست.

وی افزود: تعیین شاخصهای تاثیرگذار در سلامت نظام اداری، بررسی و شناخت گلوگاههای آسیب پذیر احتمالی و ارائه راهکارهای موثر در جهت کاهش آسیب های اداری و ارتقاء سلامت از اهم وظایف این کمیته است.

جهانیان بیان کرد:تبعيض در نحوه برخورد با چاههای غیرمجاز و اضافه برداشت از چاههای دارای مجوز، عدم شفافیت درنحوه تخصیص آب، تبعيض در اعمال حدود بستر حریم رودخانه ها و سواحل آزاد سازی و عدم شناخت عموم از ضرورت وجود تشکلهای آببران و نقش آن در جلوگیری از عدم فرونشست آبهای زیرزمینی را از نقاط آسیب پذیر است.

وي یادآور شد:برای مقابله با نقاط آسیب پذیر اجرای زمانبندی مراحل انجام کار در صدور پروانه های تخصیص برداشت حفر چاه و تغییر محل، ثبت و به روزرسانی اطلاعات به تفکیک دشتها و نوع مصرف در پورتال شرکت آب منطقه ای و ابلاغ ردیف نوبت تخصیص به متقاضیان بهترین راهکار است. رئیس گروه بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت مدیریت منابع آب ایران اظهارداشت: دریافت جرایم اجتماعی، تعیین تکلیف چاههای فاقد پروانه فرم يك و پنج، اعلام عمومی آگهی ممنوعیت برداشت منابع آب، ابلاغ آگهی ممنوعیت برداشت به مراجع سیاسی و دستگاههای نظارتی بصورت رسمی، نظارت جدی بر عملکرد مأموران ماده 30 و بازدید از چاههای دارای مجوز با برداشت غیرمجاز از دیگر راهکارهای مقابله با ُاسیب های احتمالی است. تعریف و تسریع فرایند گردش کار مجوز کمیسیون 215، پیاده کردن نرم افزار تملک اراضی، انجام مناقصات دو مرحله ای و درصورت نیاز ترک تشریفات بصورت شفاف با رعایت موازین قانونی، عدم تجزیه خریدهای عمده و خریده های کوچک در برگزاری مناقصات از جمله راهکارهای ارائه شده توسط جهانیان بازرس شرکت مدیریت منابع آب ایران بود.

در ادامه سید امین رضا رضوي مسئول بازرسي و پاسخگويي به شكايات شركت آب منطقه اي قزوين گزارشي از عملکرد و اقدامات انجام شده حوزه بازرسي شركت در سال جاری را ارائه کرد.

در ادامه اين جلسه حاضران سوالات و دیدگاههای خود را مطرح کردند.


۱۳۹۲/۱۲/۲۱ - ۱۶:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن