تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان بايد براى آخرتش از دنيا، براى مرگش از زندگى و براى پيرى‏اش از جوانى، توشه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815299027




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیشتر مسلمانان آفریقای مرکزی مجبور به ترک خانه و کاشانه خود شده‎اند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



سازمان ملل اعلام کرد؛
بیشتر مسلمانان آفریقای مرکزی مجبور به ترک خانه و کاشانه خود شده‎اند خبرگزاری رسا ـ سازمان ملل اعلام کرد که اکثر مسلمانان ساکن در مناطق غربی کشور آفریقای مرکزی به دلیل حملات شبه نظامیان مسیحی مجبور شده‎اند این مناطق را ترک کنند.



 
به گزارش خبرگزاری رسا، کمیسیونر ارشد سازمان ملل در امور آوارگان اعلام کرد که بیشتر مسلمانان ساکن در بخش های غربی کشور آفریقای مرکزی از بیم حملات شبه نظامیان افراطی مسیحی این مناطق را ترک کرده اند.
 
سازمان ملل این آمار را پیش از آغاز به کار کمیسیون تحقیق شورای امنیت سازمان ملل در مورد جنایات صورت گرفته در آفریقای جنوبی اعلام کرد.
 
به گفته این نهاد بین المللی، بیش از 950 هزار نفر از مسلمانان آفریقای مرکزی از خانه و کاشانه خود آواره شده و هزاران تن از آنان نیز در این خشونت ها کشته شده اند.
 
این در حالی است که نظامیان فرانسوی نیز تحت عنوان صلح بانان سازمان ملل در آفریقای مرکزی حضور داشته و تمامی جنایت های صورت گرفته علیه مسلمانان در مقابل چشمان آنان صورت می گیرد.
 
نیروهای نظامی فرانسه روز پنجم ماه دسامبر میلادی و با دستاویز قرار دادن یکی از قطعنامه های سازمان ملل وارد خاک آفریقای مرکزی شده و در حقیقت این کشور را که از مستعمرات سابق فرانسه بود اشغال کردند.
 
بسیاری از کارشناسان اعتقاد دارند که نیروهای فرانسوی چشمان خود را بر روی جنایات شبه نظامیان مسیحی علیه مسلمانان بسته اند./990/ب903/د



۱۳۹۲/۱۲/۲۱






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن