تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه براى من است و من پاداش آن را مى‏دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820955957




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تيم ملي واليبال استراليا به ايران مي آيد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: تيم ملي واليبال استراليا به ايران مي آيد
سرپرست تيم ملي واليبال ايران از سفر تيم ملي استراليا به تهران براي برگزاري چند ديدار دوستانه و تدارکاتي با تيم ملي کشورمان خبر داد.

به نقل از سايت فدراسيون واليبال، فدراسيون واليبال استراليا از ايران درخواست ميزباني براي سه بازي تدارکاتي و دوستانه کرده است که مسئولان فدراسيون واليبال با اين درخواست موافقت کرده‌اند.

امير خوش خبر با اعلام اين خبر اظهار داشت: بر اين اساس تيم ملي واليبال استراليا ارديبهشت ماه به تهران مي آيد و سه بازي با تيم‌هاي ملي "الف"و "ب" ايران برگزار مي‌کند.

سرپرست تيم ملي واليبال ايران با بيان اينکه اردوي تيم‌هاي ملي "الف" و "ب" ايران از دهم فروردين ماه سال آينده آغاز مي شود، گفت: 30 بازيکن منتخب در اين مرحله به اردو دعوت مي‌شوند که تمرينات خود را در دو گروه الف و ب آغاز مي‌کنند و در پايان هر مرحله از اردو تعدادي حذف و در مرحله بعد تعدادي اضافه مي‌شوند. بدين ترتيب بر اساس سياست تدوين شده، سعي خواهيم کرد که از تمامي بازيکناني که درخشش خوبي در ليگ برتر داشته‌اند، استفاده کنيم. بازيکنان نيز در دو نوبت صبح و عصر به صورت سه روز تمرين و يک روز استراحت زير نظر حسين معدني، چورا و ديگر اعضاي کادر فني خواهند داشت.

او درباره ديگر ديدارهاي تدارکاتي تيم ملي واليبال ايران گفت: پس از اردوي مشترک با استراليا تيم ملي واليبال ايران راهي بلغارستان مي‌شود و سپس به صربستان خواهد رفت. ملي پوشان در اين کشورها چند بازي تدارکاتي و دوستانه برگزار مي‌کنند تا آماده حضور در ليگ جهاني واليبال شوند.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

چهارشنبه 1392/12/21 15:27





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن