تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818860296




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دیدگاه های وزیر ارشاد منطبق بر خواست رهبر معظم انقلاب است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس کمیسیون اصل نود مجلس : دیدگاه های وزیر ارشاد منطبق بر خواست رهبر معظم انقلاب است تهران - ایرنا - رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور روز گذشته وزیر ارشاد در این کمیسیون برای پاسخگویی به برخی شکایات نمایندگان گفت: خوشبختانه دیدگاه آقای جنتی منطبق بر خواست رهبر معظم انقلاب است.


«محمدعلی پورمختار» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا، با بیان این که وزیر ارشاد برای اولین بار در این کمیسیون حضور یافته بود گفت: روز گذشته بیشتر جنبه آشنایی و معارفه نمایندگان با وزیر ارشاد را داشت و با وی درباره نحوه اجرای برنامه هایی که برای رای اعتماد به صورت شفاهی و مکتوب بیان کرده بودند بحث هایی صورت گرفت.
نماینده مردم کبودرآهنگ اظهارداشت: نمایندگان مجلس دغدغه هایی داشتند از حیث اتفاقاتی که در فضای فرهنگی و مطبوعاتی کشور طی روزهای اخیر رخ داده که خوشبختانه دیدگاه وزیر ارشاد و معاونین وی منطبق بر خواست رهبر معظم انقلاب و اکثریت مردم است.
وی ادامه داد: در این جلسه به وزیر ارشاد تاکید شد که نگاه اکثریت مردم دیندار را در نظر بگیرند و اگر تعدادی هم هستند که ساختارشکنی می کنند و افراد بی اعتقادی می باشند به هیچ وجه نباید مورد ملاک و ارزیابی برای سوء استفاده از آزادی در کشور قرارگیرند.
رییس کمیسیون اصل نود خاطرنشان کرد: آزادی این است که حفظ حقوق و امنیت اخلاقی اکثریت جامعه مورد احترام قرار گیرد و براساس خواست این اکثریت گام برداشته شود که قرار شد وزارت ارشاد تمامی تلاش خود را برای حرکت در این مسیر انجام داده و آن را تقویت کند.
سیام(4)**9103***9132 *1449
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن