تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ایمان یک درجه بالاتر از اسلام است, و تقوا یک درجه بالاتر از ایمان است و به فـرزنـد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815477528




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از آپارتمان اوباماتا ساحل اسرارآمیز


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: از آپارتمان اوباماتا ساحل اسرارآمیز


نگاهی به اخبار برخی سایت ها و خبرگزاری های داخلی و خارجی در ۲۱ اسفند ۱۳۹۲.استراحتگاهی رمانتیک برای دانشجویان/ فراری دست ساز ایرانی!/ کلاس ریاضی دوران قاجار/ کوچک‌ترین دانشمند هسته‌ای دنیا/ منطقه ای بدون ترافیک وخودرو/ عجیب ترین زمین گلف در دنیا استراحتگاهی رمانتیک برای دانشجویان

استراحتگاهی رمانتیک برای دانشجویان

استراحتگاهی رمانتیک برای دانشجویان

فضای یک پارکینگ قدیمی در یک منطقه مدرن به استودیویی به نام «حفره استراحت» تبدیل شد.این مکان به شکل تونلی از چوب ساخته شده است. سقف، دیوارها و نیمکت آن همه از چوب به شکل دنده‌ای و گرد برای استراحت دانشجویان ساخته شده است. این استراحتگاه در سئول واقع شده است.
بیشتر...

فراری دست ساز ایرانی!

فراری دست ساز ایرانی!
خودروهای دست ساز اصولا از خودروهای دیگر ارزش بسیار بالاتری دارند و حتی در بعضی کمپانی های خودرو سازی معتبر، موتور یا بدنه به صورت دستی ساخته می شوند. در ایران به علت نبودن و کم یاب بودن خودرو های دست ساز، فضای مناسبی برای ارائه و ساخت این نوع خودرو ها وجود ندارد. چرا که عموما به این خودروها به دلیل عدم رعایت استانداردهای لازم، مجوز تردد داده نمی شود. خودروی فراری دست ساز معرفی شده در این مطلب، از معدود خودروهای دست سازی است که در ایران پلاک شده است. از فاصله دور این خودرو بسیار شبیه به فراری Pininfarina F50 به نظر می رسد که طراحی آن مربوط به سال ۱۹۹۵ است. ولی با دقت بیشتر می توان پی به دست ساز بودن و متفاوت بودن این خودرو برد. از رو به رو خودرو کاملا کشیده و با سقف کوتاه حدود ۱ متر است که بدون وجود در های افقی، ورود و خروج کاری محال است!
بیشتر...

کلاس ریاضی دوران قاجار

کلاس ریاضی دوران قاجار

بیشتر...

کوچک‌ترین دانشمند هسته‌ای دنیا

کوچک‌ترین دانشمند هسته‌ای دنیا

«جیمی آواردز» کوچک‌ترین دانشمند سازنده رآکتور هسته‌ای رکورد را شکست. این دانش آموز 13 ساله اهل انگلستان با ساخت یک راکتور هسته‌ای موفق به همجوشی هسته‌ای شد.قبل از او «تیلور ویلسون» 14 ساله اهل آمریکا موفق به این همجوشی شد اما «جیمی» رکورد را به نام خود ثبت کرد.
کوچک‌ترین دانشمند هسته‌ای دنیا
«جیمی آواردز» دانش آموز آکادمی «پنوورتهام» لقب کوچک‌ترین دانشمند هسته‌ای را به خود اختصاص داد.
بیشتر...

آپارتمان اوباما

آپارتمان رئیس جمهور اوباما

 این آپارتمان یکی از صد آپارتمان مشهور جهان است که هر چند گران قیمت نیست ولی این آپارتمان که دارای دو اتاق خواب می باشد و روزی آپارتمان رئیس جمهور اوباما در زمان دانشگاه او در نیویورک بوده است.
بیشتر...

منطقه ای بدون ترافیک وخودرو

منطقه ای بدون ترافیک وخودرو

منطقه ای بدون ترافیک وخودرو

منطقه‌ای در آمستردام اصلا ترافیک ندارد. در یک زمین بایر صنعتی در یک محله در سال‌های ۹۰ این منطقه ساخته شده است. ساکنین این منطقه با محدود کردن خودرو در شهر مخالف نیستند.«وسترپارک» یک منطقه ۶ هکتاری است که کم‌ترین تراکم را دارد.ساکنان آن درآمدی متوسط دارند. شاید این منطقه از شهرت کمی برخوردار باشد اما این اوضاع در حال تغییر است.
در «وسترپارک» ۳۰ درصد از مردم ماشین دارند اما به دلیل زیست محیطی هیچکدام با ماشین سفرهای خیابانی ندارند.در این منطقه ۵۰ درصد مسکن وجود دارد که ۵۹۱ آپارتمان است ۲۷۳ تای آن توسط مردم و ۳۱۸ تا از آنها توسط مالکین پر شده است.این منطقه به غیر از آپارتمان‌ها و ساکنین آنها؛ قهوه خانه بزرگ، رستوران، مدرسه ورزشی دارد و در حالی که مغازه‌ها و مدارس بسیار نزدیک و در فاصله‌ای کم به یکدیگر قرار گرفته‌اند مردم با پیاده روی خیلی زود به محل می‌رسند.قوانین خاصی که در این منطقه در حال اجراست از نظر زیست محیطی خیلی به نفع ساکنین است مانند جمع‌آوری کردن زباله‌های زیر زمینی، تشکیل گرمایش خورشیدی، انتخاب مصالح ساختمانی، وجود سقف عایق‌کاری شده مخصوصا ممنوعیت استفاده از چوب در ساخت خانه‌ها و ایجاد فضای سبز و چشم‌اندازی زیبا در شهر است.
بیشتر...

ساحل اسرارآمیز پنهان

ساحل اسرارآمیز پنهان

ساحل زیبای «پورتو والارتا» در نزدیکی شهر مکزیک در داخل یک دهنه قرار گرفته است که بسیار اسرارآمیز است.مجمع‌الجزایر ماریتا در مکزیک به مدت طولانی بسیاری از آزمون‌های نظامی در این 2جزیره آتشفشانی انجام می‌شد.در اثر انفجار بمب‌ها، حفره‌ها و غارهایی بوجود آمد؛ این ساحل به نام ساحل پنهان نامیده می‌شود.گردشگران از سراسر جهان از سال‌های 1960 و تحول در منطقه محافظت شده پارک ملی، برای شنا کردن به این منطقه می‌آیند اگر چه مصنوعی است اما هنوز منحصر به فرد است.
بیشتر...

عجیب ترین زمین گلف در دنیا

عجیب ترین زمین گلف در دنیا

عجیب ترین زمین گلف در دنیا

عجیب ترین زمین گلف در دنیا

در آفریقای جنوبی یکی از منحصر به فردترین زمین های گلف وجود دارد که هرساله مسابقات بزرگی نیز در آن برگزار می شود و جایزه پایانی آن 1 میلیون دلار است. این زمین به عنوان برترین و بزرگترین زمین گلف در نوع خودش حساب می شود و 22 هزار هکتار وسعت دارد.یکی از سوراح های شگفت انگیز در این زمین به قدری جالب و البته سخت است که مسئولین زمین برای افرادی که بتوانند با یک ضرب توپ را وارد این سوراح کنند جایزه یک میلیون دلاری قرار داده اند اما باید به شما بگوییم که درصد شانس برنده شدن قرعه کشی بانک بیشتر از این حالت است.سوراخ 587 متر با محل شروع ضربه فاصله دارد اما شما باید ابتدا با هلی کوپتر به صخره ای در فاصله 430 متری بروید و از بالای آن ضربه را به سمت زمینی که در دور دست پیدا شده بزنید. برای آنکه توپ ها در این ضربه گم نشوند مسئولین توپ های مجهز به جی پی اس ابداع کرده اند.
بیشتر...


 


چهار شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن