تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):خدا را بسيار ياد كنيد و هميشه به ياد مرگ باشيد و قرآن زياد بخوانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803313749




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استفاده از بازرسان نامحسوس افتخاری در طرح نوروزی/ ادامه بارشها و لغزندگی جاده‌ها در ایام عید


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


اجتماعی > انتظامی و حوادث
استفاده از بازرسان نامحسوس افتخاری در طرح نوروزی/ ادامه بارشها و لغزندگی جاده‌ها در ایام عید
فرمانده پلیس راه گفت: در طرح نوروزی امسال علاوه بر استفاده از سامانه مردمی گزارش تخلفات رانندگی، از بازرسان نامحسوس افتخاری استفاده می‌کنیم.



به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا مهماندار در حاشیه رزمایش نوروزی همیاران پلیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه شرایط آب و هوای کشور طی دیروز و امروز تغییر کرده و احتمالاً این شرایط در نوروز هم ادامه داشته باشد همچنان طرح زمستانی در جاده های کشور ادامه دارد و عبور در گردنه های برفگیر و جاده های کوهستانی نیاز به همراه داشتن زنجیر چرخ دارد. وی ادامه داد: با توجه به بارش باران در جاده های چند استان از رانندگان می خواهیم با احتیاط بیشتری رانندگی کنند چرا که سطح جاده ها لغزنده بوده و امکان وقوع تصادفات را افزایش می دهد. به گفته فرمانده پلیس راه کشور، سرعت و سبقت غیرمجاز خط قرمز پلیس در طرح نوروزی است و ماموران در جاده ها با تخلفات حادثه ساز به ویژه سرعت و سبقت غیرمجاز برخورد می کنند. تیم های پلیس راه مستقر در جاده ها با استفاده از تجهیزات به روز سرعت خودروها را کنترل خواهند کرد. وی با اعلام اینکه در طرح نوروزی کنترل اتوبوس ها از مبداء اجرا می شود، تاکید کرد: طرح تشدید کنترل ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر در ایام نوروز اجرا می شود و بر اساس آن کنترل اتوبوس ها از مبداء و پاسگاه های پلیس راه اجرا می شود. در این طرح معاینه فنی خودروها، وضعیت ظاهری اتوبوسها و استفاده از کمربند ایمنی توسط راننده و مسافران کنترل می شود. مهماندار با اعلام این که 10 میلیون همیار پلیس دارای شناسنامه و کارت همیار پلیس هستند افزود: سایت همیاران نیز طراحی شده و به زودی راه اندازی می شود. در این سایت دانش آموزان می توانند اطلاعات و نظراتشان را در خصوص ترافیک ارایه کنند. وی با اشاره به طرحهای ویژه پلیس برای ایام نوروز افزود: ضمن کنترل ویژه جاده ها سامانه 110120 برای گزارش تخلفات رانندگان ناوگان عمومی مسافربری از سوی مسافران طراحی شده است. فرمانده پلیس راه کشور از فعالیت بازرسان نامحسوس افتخاری در طرح نوروزی خبر داد و افزود: در ایام نوروز با در اختیار قرار دادن شماره تلفنی به بازرسان نامحسوس افتخاری این افراد می توانند هرگونه تخلف را در تماس با پلیس اعلام کنند تا ماموران به این تخلفات برخورد کنند. البته بازرسان نامحسوس افتخاری را پلیس راهور انتخاب می کند. همچنین در این مراسم کفاش معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش با اعلام اینکه 250 هزار فرهنگیار در کشور در حال فعالیت هستند افزود: هدف ما از اجرای طرح فرهنگیاران ترافیکی و همیاران پلیس تربیت اجتماعی و ترویج و تبلیغ قانونی مداری به دانش آموزان است تا زمانی که این افراد به سن بلوغ برسند قانون را فرا گرفته و به آن عمل کنند. وی ادامه داد: از سال جاری دانش آموزان سال اول دبستان به عنوان یار کوچولو مورد آموزش قرار می گیرند.  


۱۳۹۲/۱۲/۲۱ - ۱۱:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن