تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان، با نيّت خوب و اخلاق خوب، به تمام آنچه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803192062




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خداحافظی شهرداری ارومیه با فینال


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

خداحافظی شهرداری ارومیه با فینال ارومیه - ایرنا - تیم شهرداری ارومیه با قبول شکست برابر کاله آمل در سومین دیدار از مرحله نیمه نهایی با فینال بیست و هفتم لیگ برتر والیبال ایران خداحافظی کرد.


سالن 12 هزار نفری ارومیه ساعت 3 بعدازظهر روز سه شنبه میزبان هواداران پرشور ارومیه ای بود که با طی 900 کیلومتر مسافت خود را به تهران رسانده و بی صبرانه منتظر جدال حساس و نفس گیر شهرداری ارومیه و کاله مازندران بودند.
تیم شهرداری ارومیه در این دیدار که در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار می شد باید برای سومین بار متوالی به مصاف مدافع عنوان قهرمانی یعنی کاله آمل صف آرایی می کرد.
برای شهرداری ارومیه در این بازی سعید مصطفی وند، حامد رضایی، ولادو پتکوویچ، امیر برزگر، پوریا فیاضی و فرهاد پیروت پور به میدان آمدند.
بهروز عطایی سرمربی کاله مازندارن نیز از میلاد عبادی پور، فرریکس نیکو، علیرضا جدیدی، حمزه زرینی، عادل غلامی، رضا قرا و فرهاد ظریف در ابتدای این بازی در ترکیب تیم استفاده کرد.
حمید حق بین نظارت بر این دیدار را بر عهده داشت و اصغر حاج کاظمی و محسن ترابی نیز به عنوان داورهای اول و دوم قضاوت بازی سوم کاله و نماینده ارومیه در مرحله نیمه نهایی را بر عهده داشتند و امیدوار حاتمی رییس کمیته داروان نیز به عنوان ناظر ویژه فدراسیون والیبال بر این دیدار نظارت داشت.
سوت بازی از ساعت 15 به صدا در آمد و از همان ابتدای بازی صدای تشویق ارومیه ارومیه هواداران در سالن آزادی تهران طنین انداز بود.
در ست نخست این دیدار که برای هر دو تیم از حساسیت خاصی برخودار بود نتایج به صورت پایاپای پیش می رفت تیم ارومیه در اوایل بازی با امتیاز 6 - 8 عقب افتاد ولی در ادامه توانست علاوه بر جبران امتیازات از دست رفته 10 - 8 جلو بیفتد.
بازی به همین صورت پیش می رفت که دو تیم در امتیاز 18 به هم رسیدند، اسپک های سنگین حمزه زرینی دفاع روی تور ارومیه را دچار مشکل کرده بود ولی فرهاد پیروت پور با درخشش خود بارها و بارها توانست در برابر این بازیکن ملی پوش موفق باشد.
در اواخر ست اول در امتیاز 23 بر 22 آبشار محکم زرینی به خارج زمین زده شده بود ولی داور اول با این رای که توپ به دست مدافعان ارومیه برخورده کرده است امتیاز 24 را به نفع کاله اعلام کرد که اعتراضات شدید کادر فنی و بازیکنان ارومیه را به دنبال داشت.
به دنبال این اعتراض ساسان خداپرست مربی تیم ارومیه از داور اول کارت زرد دریافت کرد و بالاخره کاله توانست این ست را 25 بر 23 به نفع خود به پایان برساند.
در ست دوم دو تیم همچنان امتیازات پایاپایی کسب می کردند و در حالی که دو تیم در امتیاز 6 برابر بودند همچنان اعتراضات مربی و بازیکنان ارومیه ادامه داشت و این امر منجر شد دو کارت قرمز و زرد دیگر نصیب بازیکنان شهرداری ارومیه شود.
در وقت استراحت اول ست دوم احد یوسفی مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه به کنار نیمکت بازیکنان رفت و از آنان خواست آرامش خود را حفظ کنند چرا که او به خوبی می دانست که با این روند نمی توانند تمرکز و تسلط خوبی بر بازی داشته باشند.
بازیکنان ارومیه با جبران امتیازات از دست رفته در اواخر ست دوم در امتیاز 24 با کاله مساوی شدند و در نهایت 29 بر 27 در این ست به پیروزی رسیدند تا اینجای کار یک بر یک برابر شوند.
در ابتدای ست سوم با وجود روند رو به جلو از هر دو تیم باز اختلافات و درگیرهای لفظی بازیکنان ادامه داشت که این امر منجر به کسب یک کارت زرد برای حمزه زرینی بود که در نهایت این ست نیز با امتیاز 25 بر 21 به سود کاله پایان یافت و کار به ست چهارم کشیده شد.
در ست چهارم شاگردان کارگرپیشه برای کسب امتیازات لازم هر چه در توان داشتند در طبق اخلاص گذاشته و فاصله امتیازی خود را تا پایان حفظ کرده و در نهایت موفق شدند با امتیاز 25 بر 23 پیروز این ست شده و دوباره همه چیز به تساوی کشیده شد.
این بار ست پنجم تعیین کننده یک پای فینال بیست و هفتمین دوره رقابتهای لیگ برتر کشور بود.
ست پنجم حساس ترین ست این دیدار بود در این ست اولین امتیاز کاله از به ثمر نشستن ضربه سرویس در زمین ارومیه به دست آمد ولی بلافاصله توسط پیروت پور پاسخ داده شد و ارومیه نیز به امتیاز نخست رسید.
روند بازی در ست پنجم برای ارومیه بسیار خوب پیش می رفت ضربات خوب پیروت پور، رضایی و فیاضی و دفاع روی تور امتیازات ارومیه را یکی پس از دیگری بالا می برد.
حساسیت این ست پس از تساوی در امتیاز 6 به اوج خود رسیده بود و امتیاز 7 با اشتباه فیاضی برای کاله به دست آمد و سپس دو امتیاز دیگر برای کاله رقم خورد و نتیجه 9 - 6 به سود حریف مازندارنی شد.
پس از آن مجددا دو امتیاز اسپک توسط تاجر و فیاضی برای ارومیه کسب شد و در حالی که امتیاز ارومیه به 8 رسیده بود مجددا ضربه محکم تاجر دفاع شد و امتیاز 10 برای کاله ثبت شد و دو تیم با ادامه همین روند بازی بالاخره در امتیاز 13 به هم رسیدند.
ضربه اسپک خوب و بی نقص حامد رضایی با وجود دفاع محکمی همچون زرینی به امتیاز 14 ارومیه انجامید ولی موجب آسیب دیدگی زرینی شد و این بازیکن به دلیل عدم ادامه بازی از زمین خارج شد.
کار برای ارومیه حساس شده بود چرا که فقط به یک امتیاز نیاز داست تا این ست و این بازی را به سود خود کند ولی این چنین نشد و اسپک محکم تاجر با دفاع روی تور کاله همراه شد و تساوی 14 را برای دو تیم به دنبال داشت.
ارومیه دیگر نتوانست امتیازات خود را از عدد 14 بالاتر ببرد و کاله با کسب دو امتیاز متوالی در نهایت توانست با نتیجه 16 بر 14 بر ارومیه فائق آمده و دیدار فینال را از چنگ نماینده آذربایجان غربی بگیرد.
سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: ما همچنان در حسرت 10 ساله رسیدن به فینال باز ماندیم ولی دلیل این حسرت باخت تیم ما نیست بلکه عدم ثبات در تیمداری ارومیه دلیل اصلی آن است.
یداله کارگرپیشه اظهار کرد: داشتن تشکیلات مستقل و باشگاهی که بتواند سالهای متوالی با کادر فنی و بازیکنانی ثابت راهی مسابقات شود می تواند به مشکلات والیبال ارومیه خاتمه دهد و حسرت رسیدن به قهرمانی را برای ما به پایان برساند.
کارگرپیشه در خصوص بازی سوم تیمش در برابر کاله گفت :کاله تیم بزرگی است ولی با این وجود ما توانایی پیروزی در برابر این تیم را داشتیم اما متاسفم که بگویم داوران نقش مهمی در رقم خوردن باخت ما داشتند.
وی گفت: تمام زحمات 30 هفته گذشته ما به این بازی ختم می شد ولی ضریب اشتباهات داوری بسیار بالا بود و برای یک داور بین المللی این اشتباهات خوب نیست ای کاش داوران کمی خودشان را جای ما می گذاشتند و فشارهایی که تحمل می کنیم را تجربه می کردند.
مربی تیم والیبال شهرداری ارومیه نیز در این گفت و گو افزود: اشتباهات فاحش داوری تاثیر زیادی در باخت ما مقابل کاله داشت و شانس حریف را برای کسب یک پیروزی باد آورده را راحت تر کرد.
ساسان خداپرست گفت: بازیکنان ما بسیار خوب و متعصب بازی کردند و نبود تونی کواچوویچ، ضربه بزرگی برای تیم ما بود و جای خالی این بازیکن موجب شده تا سایر بازیکنان فشار زیادی را متحمل شوند.
تیم شهرداری ارومیه در دیدار سومش برابر کاله آمل که عصر سه شنبه در سالن آزادی 12 هزار نفری آزادی برگزار شد با نتیجه 3 بر 2 مغلوب شد و در عین شایستگی از صعود به دیدار نهایی بازماند.
مرحله نهایی لیگ برتر والیبال روز پنجشنبه 22 اسفندماه با دو بازی در همین سالن برگزار می شود و تیم ارومیه در بازی رده بندی برای کسب عنوان سومی برابر میزان خراسان صف آرایی می کند.
گزارش از: نرگس موذنی حبشی
7126/581
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن