تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه توبه كننده چهار است: عمل خالصانه براى خدا، رها كردن باطل، پايبندى به حق ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801631895




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سازمان ملل خواستار تحقیق در باره نقض قوانین بین المللی در فلسطین اشغالی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سازمان ملل خواستار تحقیق در باره نقض قوانین بین المللی در فلسطین اشغالی شد تهران – ایرنا - یک مقام سازمان ملل متحد درباره کشتار فلسطینیان به دست رژیم صهیونیستی ابراز نگرانی کرد و خواستار تحقیق و تفحص درباره موارد نقض قوانین بین المللی در فلسطین اشغالی شد.


به گزارش پایگاه خبری صهیونیستی ˈتایمز آو اسراییلˈ، به دنبال حوادث اخیر و شهادت چند فلسطینی به دست ارتش رژیم صهیونیستی، ˈجیمز رولیˈ معاون هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل در زمینه روند مذاکرات سازش، روز گذشته (سه شنبه) با صدور بیانیه ای ضمن ابراز نگرانی شدید، خواستار تحقیق و تفحص درباره موارد فوق و دیگر موارد نقض قوانین بین المللی در فلسطین اشغالی شد.
وی همچنین همه طرف های درگیر در این مناقشات را به خویشتن داری و تلاش در جهت رفع تنش ها فراخواند.
پیش تر دفتر ˈبنیامین نتانیاهوˈ نخست وزیر رژیم صهیونیستی در بیانیه ای از کشته شدن یک قاضی اردنی – فلسطینی به دست نظامیان این رژیم در منطقه مرزی کرانه باختری با اردن ابراز تاسف کرده بود.
به گزارش خبرگزاری اردن (پترا)، ˈرائد علاالدین زعیترˈ قاضی اردنی بامداد روز دوشنبه در آن سوی پل ملک حسین (حدفاصل کرانه باختری و مرز اردن) به قتل رسید.
ˈناصر جودهˈ وزیر امور خارجه اردن روز دوشنبه با احضار کاردار رژیم صهیونیستی در امان مراتب اعتراض دولت خود را به وی ابلاغ و این حادثه را به شدت محکوم کرد.
پترا افزود: وزیر امور خارجه اردن از کاردار رژیم صهیونیستی خواسته است هرچه سریعتر گزارشی جامع در باره جرئیات این حادثه تهیه شود و امان در جریان نتایج آن قرارگیرد.
رژیم صهیونیستی زعیتر را به تلاش برای خلع سلاح نظامیانش متهم کرده است. این در حالی است که به گزارش تایمز آو اسراییل، شاهدان عینی گفته اند وی پس از مشاجره ای لفظی با یک نظامی صهیونیست به ضرب گلوله کشته شد و جان این سرباز به هیچ وجه در معرض خطر نبوده است.
علاوه بر این مورد، نظامیان صهیونیست روز دوشنبه گذشته با شلیک به یک مرد فلسطینی که گفته می شود به سوی خودروهای ارتش این رژیم سنگ پرتاب کرده بود، وی را در نزدیکی ˈرام اللهˈ واقع در کرانه باختری به شهادت رساندند.
بیانیه روز سه شنبه سازمان ملل همچنین به شهادت یک فلسطینی دیگر اشاره کرد که در کرانه غربی در حالی که سوار بر خودرو بود در اثر شلیک نظامیان صهیونیست کشته شد.
خاورم**9156 *1446
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن