تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر چیز دارای سیماست، سیمای دین شما نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819505670




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

علی دایی: هیج کس حق سوء استفاده از تیم بزرگ پرسپولیس را ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

علی دایی: هیج کس حق سوء استفاده از تیم بزرگ پرسپولیس را ندارد ساری - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: پرسپولیس تیمی با سابقه و مردمی است و هیچ کس حق سوء استفاده از این تیم بزرگ را ندارد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، «علی دایی» روز سه شنبه در کنفرانس خبری مسابقه تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و صدرای نکا در ورنمنت سه جانبه استان مازندران در شهرستان قائم شهر اظهار کرد: در اولین روز سفر به استان مازندران و هنگام عبور از شهرستان سوادکوه، کاروان پرسپولیس قصد توقف برای صرف ناهار را داشت که فردی بدون هماهنگی خواستار حضور کاروان پرسپولیس برای افتتاح یک مجموعه اقتصادی شد که با این درخواست مخالفت شد.
در اولین روز حضور کاروان تیم فوتبال پرسپولیس در استان مازندران ، خبرهای فراوانی مبنی بر سوء استفاده از تیم پرسپولیس در برخی رسانه ها و سایت های خبری منتشر شد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بیان کرد: تیم پرسپولیس بدون هماهنگی قبلی در افتتاح مجتمع یا شرکت ها دخالت نخواهد کرد و اجازه سوء استفاده از نام پراعتبار این تیم مردمی را نخواهم داد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران به اردوی این تیم در استان مازندران اشاره کرد و گفت: شرایط فراهم شده برای برپایی این اردوی یک هفته ای بسیار مطلوب و مساعد است.
دایی ادامه داد: به رغم آن که زمین فوتبال شهید وطنی شهرستان قائمشهر از چمن مصنوعی مطلوبی برخوردار است اما کمبود زمین تمرین مناسب در استان سرسبز مازندران با توجه به شرایط آب و هوایی بسیار مناسب شهرهای آن، شایسته فوتبال این استان نیست.
وی بیان کرد: از روز یکشنبه تاکنون که اردوی پرسپولیس در مازندران آغاز شد ، تمرینات فشرده و قابل قبولی را برگزار کرده ایم و به نتایج مورد نظر که افزایش آمادگی بدنی بازیکنان و بهبود کیفیت تاکتیکی تیم بود ، رسیدیم .
سرمربی تیم پرسپولیس به مسابقه با تیم صدرای نکا اشاره کرد و گفت : در این دیدار به جز 2 بازیکن ، از دیگر بازیکنان حاضر در اردو در ترکیب تیم استفاده کردیم و تلاش کردیم در این دیدار و دیدار روز جمعه مقابل نساجی ، ترکیب اصلی برای بازی های باقیمانده تا پایان فصل را مشخص کنیم .
تیم فوتبال پرسپولیس تهران برای برپایی اردوی یک هفته ای از روز شنبه وارد مازندران شد.
این تیم تمرینات آماده سازی خود را در زمین فوتبال مجهز به چمن مصنوعی قائمشهر برگزار می کند.
تیم فوتبال پرسپولیس تهران در دومین مسابقه خود در تورنمنت سه جانبه سرداران شهید استان مازندران، روز جمعه در ورزشگاه شهید وطنی شهرستان قائم شهر به مصاف تیم نساجی این شهرستان خواهد رفت.ک/3
7331/402
ورزشی. ** 1589 **
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن